mums :)

Hemma igen då... Å ja, jag fick min kycklingsallad :D å lika god som vanligt haha ! Satt och tjöta en stund på cafe viskan, de va trevligt =) Sen gick vi lungt bort mot bilen, sen en sväng till knalle för sajmon skulle köpa nån färg till bilen, å sen nu körde han hem mej :)
Så nu väntar jag på att Peter ska höra av sej så ska ja åka upp till honom så ska vi ut och gå en sväng, vi skulle nog gå ner till zoo hörnan å kolla, då han sa någon om att dom skulle fått in saltvattens akvarium grejer där.. spännande ;p
Skönt att få en till promenix sen, eftersom de inte blev så länge på gymmet idag. blev bara 50 min.. börja lite lungt nu efter en sjuk vecka.. :)

Lisa ringde från jobbet innan me när ja satt å fika.. blir jobb imon iaf då jag blir ledig på torsdag ist då våran grupp ska åka till liseberg :D wiiie... Och om vi hade tillräklig mkt pengar kvar i våran gruppkassa så kanske de betalar åkband för oss. De hade ju varit kanon då jag inte äger en krona så blir de inte så, så blir de nog inget åkband för mej , men åker nog me ner iaf.. skulle förmodlingen köra..så lite taskigt å banga då haha !
Så hoppas på fint väder på torsdag.. annars e de ju inte lika kul.. men blir nog rätt nice endå :) Roligare jobb grupp får man ju leta efter :D

Nu har ja boring så hoppas Mr Pan hör av sej snart :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback