Inte alltid kul att vara kvinna!!

Kvinnlig smärta en gång i månaden måste vara de jobbigaste som finns... Idag är det verkligen extremt. .
Mådde prima skina i morse och även när ja åkte till jobbet.. men sen typ 1 timma efter så jävlar sätter kroppen igång och motarbetar mej.. fy fan i helvete va ont ja fick.. så ont har ja nog aldrig haft !! Sluta me att jag till och med gick in och spydde på toan..  Kallsvettig och skackis på jobbet e fan inget kul att vara..
Lisa försökte göra alltid för att få bort smärtan och pigga upp mej, försökte till och med me choklad, och inte ens de hjälpte, då ere något fel på mej !! haha.  Så gullig va hon iaf.. synd att de inte hjälpte me hennes små knep hehe..
Nej så de sluta med att driften va så snälla och kompa hem mej ist för att lägga in mej på en sjuk dag till... sneeellt ! !
Så nu ligger jag här nerbäddad i sängen med en fortfarande värkande mage.. fast inte lika extremt längre iaf.. men kan ju va bara för ja fått lägga mej ner under ett varmt täcke nu..
Men som tur är kommer det nog vara över tills imon. . för imon ska vi ha super skoj :D wiiie. Åka massa karusell och äta onyttigt på liseberg woho ! haha
Blivit mkt sugen på den dära soppan jag skulle ätit till lunch .. broccoli soppa som står i kylen nu... men orkar nog inte gå upp och hämta den än.. så får ligga sugen ett tag till haha!
Ska nog sätta på senaste avsnittet av gossip gril nu ist .. Såg oth avsnittet igår.. å far åt pipsvängen va spännande det sluta nu.. å nu ska man behöva vänta en hel vecka tills nästa, som ja verkligen hoppas kommer ut då.. annars blir man ju galen !!
Nej dax å kurera sej lite under varma täcket å gossip =)


.

Kommentarer
Lollo - The one and only säger:

Osch! Låter inge kul att ha sån mensvärk!

Jag känner typ ingenting, men det kan nog bero på att jag äter p-piller

2009-05-13 | 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback