G ä s p !!

Guuud va trött ja känner mig nu.. hållt igång hela dagen hehe. Men har haft en bra dag iaf  :)
Kom hem nu för en stund sen... Jag å Peter gick ner till zoo hörnan där dom inte hade direkt mycket att hurra för så gick därifrån ganska snabbt, gick ner mot stan och gick en sväng sen bort mot knalle och sen upp till norrmalm igen så blev en skönt promenad iaf :)  Sen gick ja upp till min farmor en sväng, åt lite kvällsmat och fick me mej lite mat att ha till jobbet imon.. perfek.. slapp ja ställa mej och laga de ikväll hehe =)
Ska se om ja hinner göra den rätten ja skrev här innan i veckan eller om de får bli nästa vecka..
Till min catte - Bulgur är som coscos fast något nyttigare tror jag.. fast ja gillar nog coscos mer.. så byter nog ut de till de =) hehe
Ska försöka hålla mej vaken en stund till, sen blir de sova =)
Blir ju jobb imon iaf så ska förska komma upp i tid så hinner ja kanske träna innan jobbet..jobbigt å träna vid halv 9 sen på kvällen annars..
Borde verkligen ta en tvätt tid nån dag me.. sjuuukt mycket tvätt.. men så tråkigt å tvätta ju haha !  Men de är ett måste nu!!

Nej nu ska ja gå och borsta tänderna så har ja de gjort så gör de inget om ja somnar om ett tag haha.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback