Äpplepaj:D

Vart ännu en lugn dag.  Haft Simon på lunch här idag. . ja lyckades igen .. han åt upp iaf :P haha
Även jag fick i mej lite paj.. mm gott ! :)
Sen har jag inte gjort speciellt mycket.. såg dom två sista avsnittet av 90210 .. så va tusan ska jag kolla på nu då ??
Undra när de kommer fler ? Sluta spännande ju... alltid så när man inte har fler avsnitt att se på så slutar de extra spänande.. crääp !!
Nu väntar jag på att Peter ska komma hem. . sen ska vi ner till stan och fika.. äntligen ska ja få min efterlängtade äpplepaj på viskan.. haha. Va sååå länge sen jag åt de nu.. och vart sugen så länge nu och så gick ja å blev sjuk å då blev de ju inge... men nu känner ja mej tillräkligt frisk för att få äta de.. hoppas magen håller me haha ! Jag skiter i vilket, ja vill ha :D !!

Imon är de dax att gå tillbaka till jobbet me.. börjar kvart över 12 och hoppas kunna stå ut till kl 8 vilket ja måste ! haha.
Men de ska nog gå bra :) De finns ju faktiskt toaletter på jobbet oxå. . ganska nära faktiskt, bara en dörr bort. Perfa ! =)

Har skiit tråkigt just nu.. suttit och töntat mej i camen en stund nu haha. och lyssnar på musik.
Men inte alls kul längre.
Kan ju göra något ännu tråkigare, börja betala alla räkningar.  *spy* Detta blir verkligen en skit månad!!
Hade fler räkningar än vad jag fick i lön.. hur kul är de då? mhm.. suck suck suck säger ja bara !



Ett försök med att få lite volym i håret. Drog ett par drag me locktången och spray.. mhm funka inte så bra.. men men.. haha.. något måste man ju fördriva tiden med i dessa väntande tider haha




Eller ska man köra uppsatt som vanligt  . .känns som ja alltid slänger upp mitt hår nu när jag går ut.. tråkig och trött på de. hehe. Vill klippa mej :D

Nej nu ska ja se om ja hittar något annat att fördriva tiden me.. Peter borde vara hemma snart :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback