vad gör man ?

Guud va tråkigt jag har nu .. redan slutat jobba för dagen. . jobba till 12 idag ist för 11.. ville jobbat till 1 men de fanns inget å göra så de gick ju inte.. typiskt nu när jag ville vara kvar haha !
Så nu sitter jag här och tråkar som nån annan nörd. . fantasin e kass å ja vet inte vad jag ska göra ?!
Ska ju träna, men de gör jag nog vid 2. . tänkte ta en macka nu innan. .
De e ju såå tråkigt å vara ledig när ingen annan är de. .  måndag å tisdag var ju madde hemma när ja sluta jobba, men idag är hon i skolan till 4 å det är ju långt kvar.. mhm !!
Men men får väll gå och göra den där jäkla mackan nu då och sen ta på mig tränings kläder och göra någon nytta ! hehe

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback