räkningar och ännu mer räkningar !!!

Att betala räkningar måste nog vara något av det tråkigaste som finns !!!
Både jag och madde har hållt på med det nu ikväll . . ser inte alls lika kul ut på våra konton längre. . haha!
Va inga roliga summor som försvann inte . . gjorde åt nästan 30 000 på 5 min . . haha fy fan säger ja bara !
tänk om man hade fått göra något kul för dom ist . . typ åka ner till värmen eller . . men nej då. Räkningar var de!! SUCK!

Får iaf una mig något kul på ikea på onsdag hoppas jag . . vill ha min byrå och skrivbord iaf !! Hoppas båda finns där nu ! :)
Vill så gärna få ordning på mitt rum och resten av lägenheten sen me. . får sätta igång och arbeta lite här hemma snart.
Inte blivit av speciellt mycket av de nu . .har haft massa annat för mig nu , delvis mitt jobb som går föra då jag vill få in så mycket övertid som möjligt ! :)
Fick mitt schema för mars månad. . va bara en helg på detta schema. . gött å få vara ledig lite helg nu . .
Men jobbar 4 timmar varje vardag ist . . känns så meningslöst att gå och jobba 7-11 eller 4-8 . .mhmm.. !!
Men som sagt försöker få in lite övertid på de oxå . . finns ju ganska mycket att göra nu så verkar inte vara några problem . idag jobba ja 2 timmar mer och imon går jag in 3 timmar tidigare än va ja börjar ! =)

Imon blir det banken kl 12 och fixa det sista med lånet så det blir helt klart sen ! Gött.
Sen direkt till jobbet kl 1 ! 
Sen händer det nog inte så mycket mer imon . .  : )

Onsdag blir nog lite roligare . .
Morgonen blir det tandläkaren med madde, stackaren ska laga.. fy fan!! Hatar att gå till tanläkaren och det vet jag att hon oxå gör. . blää !!
Sen hoppas jag att vi åker till ikea efter de ! :)

Nu ska ja nog sluta skriva och göra något annat faktiskt . . ska nog lägga mig och läsa om ett tag faktiskt . Köpte en ny bok förra veckan när vi var på maxi när bokrean hade börjat . . Vår lilla hemlighet heter den . verklighetsbaserad bok . Kommit en bit i den nu och den är riktigt bra än så länge. Gillar böcker som är verklighetsbaserade ! Brukar fasna i dom :)

jaja.. God natt ! :)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback