My life would suck without you.

seg man har blivit att skriva här då hehe.  Inte haft tid eller ork kanske ? :)
Helgen var mycket bra iaf. . var riktigt trevligt hos Peter på lördagen :)  Blev dock ingen utgång som jag hade tänkt mig, åkte ner till stan men var så sjuukt lång kö på harrys och den ville visst inte alla stå i . . så ja de fick bli en cheesburgare på donken med Dag ist . . hehe.
Sen gick jag hem till min mor en sväng och satt där och tjöta lite åså , sen skulle hon iväg och möta någon så då gick ja med och sen möte ja upp Peter efter han vart på krogen.
Gick hem . . de va mysigt ! ;)
Söndagen var också en bra dag. . vi tog en sväng till knalle med Catte, Martin och Wilma. .  Hitta en vit skjorta , en likadan som ja köpte en blå, fina och sköna e dom ,mycket fint till våren nu :) Blev ett blå vit randigt linne oxå ! :) hoho !
Sen köpte Peter ett tvspel också som vi sen gick hem till C o M och testa, riktigt skoj var de faktiskt ! ;D
Sen gick vi hem till Peter igen så gjorde han lite mat åså . .gott som vanligt ;p  Sen lite efter 8 så åkte vi till Catte å Martin igen då vi skulle se Beck filmen med dom kl 9. . mhm jag somna nog två gånger haha. Men det var faktiskt under reklamen båda gångerna :P Va en beck film som jag inte hade sett, så de va kul :)

Denna vecka jobbar jag tidigt, så börjar kl 7 på morgonen, ganska segt må ja säga, men ändå skönt att komma upp i tid ist för att ligga och dra sen fram till 12 varje dag hehe :p
Va uppe hos Peter en sväng igår kväll igen , såg en film, kommer dock inte ihåg va den hete nu, som vanligt haha. Men var en komedi och den va rolig :)
Vid 12 tiden så åkte jag hemmåt och gick typ och la mig direkt. .  Märke faktiskt att ja var piggare idag på morgonen när ja sovit färre timmar en natten innan..
Så idag har ja inte gäspat något på jobbet hehe.
Jobba över en timma och sluta samtidigt om Cissi, så åkte vi och titta på pärlor i pärlbutiekn som ligger vid högskolan .. oh shit va mycket pärlor dom hade där . . skit skoj vare :D hehe. Köpte me lite grejs hem och fick ihop två armband =) Så ditt får man åka nån mer gång.  . fanns hur mycket skoj och fint som helst :P

Nu sitter jag och fixar lite musik och segar mig. . tänkte gå bort till gymmet strax, nu har jag ju faktiskt gång avstånd hehe. Så tänkte träna lite idag faktiskt även fast jag e göör seg. . men kanske blir bättre med lite träning :)
sen får vi se va som händer. . 

 Me like you <3

Hare bra :)

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback