Lördag =)

Oh första lediga lördagen på läänge. . å jag njuuuter av ledigheten för fullt :D

Var och sola innan me maddusch . . otur som fan, madde fick parkerings böter.. 700 jävla kr. . jävla gubbe till parkerings vakt, inte trevlig någonstans. . men de verkar som bara otrevliga människor kan få det jobbet . .mhm !!!
Sen åkte jag upp till farmor och fick lite mat, lasagne. . hur god som helst =)
Åkte sedan upp till K.berget och byte kläder och åkte bort och hämta Kysan sen, så åkte vi till knalle :) Köpte present till P och Kysan köpte present till sin mor :) Vi var även på bolaget, lika mycket folk som vanligt på en lördag, att man aldrig lär sej att ta det ärendet på en vardag ist ? haha.

Å nu är jag då hemma igen . . plockat undan lite skit här hemma åså  å nu sitter jag här och har inget å göra  . ., mhm.. undra när madde kommer hem.. hon e hos sin mormor och äter middag me familjen . .tråkgit här hemma själv haha !
Ska nog äta lite tonfisksallad sen . . fick med mej en helt burk av Kysan då han hade gjort alldels för mycket och var trött på att äta de nu .. hehe.. så nu behöver ja inte laga mat utan har hur mycket sallad som helst ist haha  :D

Sitter och väntar på att Sabina ska svara på mitt sms som ja skicka för  nån timma sen . .seg kvinna haha.. Vill veta om ja ksulle hämta henne vid 4 ju.. =) De hoppas jag iaf hehe. Vill ju att hon ska me ikväll :) för ikväll blir det parjat !! =) e riktigt party sugen idag faktiskt då jag vet att jag är ledig imon och kan sova ut hela söndagen Woho !!

Nej nu får jag väll ta och hitta på något att göra då :) !

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback