long time ago...

Va ett tag sen man här och skrev av sej lite nu..  Va Catte som påminde mig .. haha. Hon hade inget att läsa så får väll skriva ett par rader här nu..hoppas du finner det intressant gumman ;) hahaha.
Just nu gör jag inte speciellt mycket iaf. åt för en stund sen, gjorde grönsaks soppa... va typ 100 år sedan ja gjorde det senast.. men gud va gött de blev :D Å nu sitter ja här i soffan och tittar på 2 1/2 men samtidigt som ja sitter och pillar lite med datorn då :)
Madde är borta hos sin mor och hälsar på en sväng.. =)
Och jag funderer på om jag ska åka förbi Peter en sväng och låna ett tv spel av han.. jag å madde va sugna på att spela teken :P hehe. Han skrev att han var hemma iaf..  å jag har ju inte så mycket annat för mig..,
Och då kan jag ju åka förbi burken samtidigt då jag fick ett sms innan om att jag hade packet från hm där att hämta hehe.
Undra vad det kan vara.. vet att jag har beställt påslakan.. tycker de gick jäkligt fort isf. . kändes som jag beställde dom precis haha. Men ska bli kul å se =)

Helgen har varit helt okej... fredan var det lungt här hemma... började med mitt rum,. tapetsera fond vägg och sen måla resten vitt... somnade ganska tidigt båda två tror jag hehe :)
Vakna redan halv 8 på lördag morgon och var skit pigg.. gick upp och måla sista gången .. sen väckte ja madda å ville åka till coop haha =)
Höll på att greja här hemma hela dagen.. fan va stressade vi blev mot slutet :P
Men vi blev klara iaf ..  å på kvällen hade vi inflyttniningsfest .. de va en skoj kväll faktiskt .. från och till :)
Vissa saker kunde ju gått bättre . . men men.. allt kan vara bra jämt ;D hehe.

Aaaa men nu orkar ja inte skriva mer iaf hehe.. Hoppas du är nöjd Catte ;)


// Frida


Kommentarer
catrine säger:

haha jag är nöjd ;)

å ditt rum blev kanon fint :D suveränt!

puss & kram ;)

2009-03-30 | 19:57:11
Bloggadress: http://catrineowilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback