Interneeet !

Då har vi fått internet till lägenheten oxå . .fan va gött !! Lite små tråkigt utan de faktiskt haha !

Helgen har vart bra  . . fredan var de lugnt här hemma, käka lite och kolla på tv :)
Lördan vart de party  :)
Vi var här hemma hos mig och madde och förfesta lite, Sabina hennes kusin + kille kom förbi och va me oss ! :)
Sen vid 11 så tog vi en taxi ner till stan och gick till harrys som innehöll en massa folk hoho !
Ganska kul faktiskt . . men ja å madde fick nåt ryck och gick hem redan vid 1. . både undra idag varför vi gjorde de.. haha !

Idag var de iaf göör segt på jobbet . . men jag klara mig igenom denna dagen oxå . .
Åkte hem och käka lite och sen somna jag på soffan ett tag.. de va gött :D

Nu orkar ja inte skriva mer . . har inget kul å skriva om endå typ haha ! !

/ / Frida

Kommentarer
Sabina säger:

Du har fått en award! Läs min blogg för mer info..

2009-03-02 | 22:44:25
Bloggadress: http://sabiina88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback