Hej hej !

Då är det redan torsdag.. veckorna går ju sjukt fort alltså ! :S
Igår var vi iaf på ikea jag och  madde ..  det fick ju följa med lite fina grejer hem , delvis en byrå och ett skrivbord hitta även en hög hylla för dvd filmer i fyndhörnan :D Sen blev det ju lite andra små grejer oxå :) Så jag är nöjd !  Nu vill jag bara bli klar i mitt rum så ja kan packa upp grejerna me hehe.. Får nog börja me slipning och så i helgen . .
Sen efter ikea var vi på ellos oxå , hitta ett par nya mysbyxor då jag har lyckats å göra hål i typ alla min andra hehe. Sen blev det ett par svarta tyg skor och en svart lång kappa oxå "! :) Är ju ändå så billigt där ute ! ;p

När vi kom hem blev de lungt en stund och sen vid 5 tiden så åkte jag ner och sola, har ju inte gjort det på sjuuukt länge. tycker egentligen det är bajs tråkigt att ligga där och svettas, blir så långtråkigt haha. Men vill ju bli lite brun och inte vara så blek hela tiden :p
Efter de tog ja en sväng till knalle, hitta lite nice grejer där me , ex ny brunkräm då ja blev av med min för ett tag sen på en fest. mhm .  . sen blev det två ljus och en handduk från lagerhouse. . dom har så kul grejer där :P
Sen hitta ja även en kjol, legging och en tubtopp på gina, allt var på rea :D hoho ! 

Nu ska ja strax fixa något att äta och sedan ta på mig , sen ska jag nog se om det finns någon soltid idag me . . sen börjar jag ju jobba kl 4 . . fundera innan på att ringa och fråga om de finns möjlighet att börja tidigare. . men nu vet ja inte om ja känner för de längre . . får väll se va kl blir sen . . lär säkert inte ha något att göra och då kan jag lika gärna åka och jobba och tjäna lite pengar hehe ! :)

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback