Gäsp gäsp!

Ligger just nu i sängen och ska nog försöka sova strax,.har så sjukt ont i mina ögon just nu så ska bli gött och stänga igen dom för denna dag:)
Höll på att somna flera gånger i soffan innan när jag kolla beck :) Men ja klara att se hela filmen utan att somna som tur va hehe! Bra va den iaf :)

Helgen har varit bra. . Igår va jag ju hos Sara då på tjejparty :) Var riktigt trevligt faktiskt. . å klippt mig de fick ja oxå.. oj vilken skillnad. . så gott å bli av med det slitna, men vill att det ska växa ut fort nu igen hehe =) Men va gott att bli av med den långa luggen som bara hängde på sidan och va ful . .nu är den fin igen :D hehe.
Sen vid 11-12 tiden så gick jag ner till Peter och störde han i sitt spelande :)haha. Själv somna jag i fotöljen och vakna av mobilen . . lyckades ta mig in till sovrumet och lägga mej där sen ist .. något skönare än att sova i en fotölj :P

Idag har varit en lugn dag . . gick inte upp förrän vid halv 12 =) Satt och kolla när Peter spela en ett tag och sen la jag mig i sängen igen en stund ;p
Sedan åkte vi ner till knalle och tog oss en fika. . mysigt och trevligt :) Fika borde man göra oftare faktiskt,. innan var jag alltid och fikade, flera gången i veckan.. men blir aldrig av nu längre. Kanske får börja me de nu igen ?! :) Blir ju gott sen när värmen kommer och man kan sitta ute på uteserveringarna :) wiie !!

Nej nu är jag trött. Så nu blir det sova :)

God natt

/ / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback