Starke Adolf here I come :D

Måste ju bara säga me att de kära tränings passet jag och Marie hade igår.. de känns idag haha :D Inte i början av dagen men de har börjat komma nu under kvällen.. armarna börjar värka nu haha..  Och de känns gött för då vet man att kroppen har jobbat och det händer något :D hoho !
Riktigt surt att jag missa träningen idag som vi skulle köra.. va ju inte planerat att vi skulle bli så sena hem.
Så riktigt längtar tills nästa pass vi ska göra hehe . Hoppas vi hinner med något i helgen :) Antingen lördag eller söndag.. beror på vad mer helgen har att bjuda på.
Men nästa vecka så hoppas jag verkligen vi hinner med på promenad och gym. Känner mej mer taggat till träningen nu när jag vet att Marie är på oxå :D jääääj !



Peeeeace !!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback