Partypingla men ändå hurtbulle ? :P

Oh har haft en kanon kul helg med min själsfrände Helena :D haha.


Satt på jobbet på fredan och hade inga direkta planer för helgen. . Mamma skicka hörde av sej och ville fika efter jobbet. Sen innan jag sluta hörde Helena av sej och va sugen på lite party.. och de tog inte lång tid innan ja blev sugen ja me ;) haha.

Åkte ner till jobbet när ja sluta vid 2 tiden och möte mor.. blev en fika och lite tjöt. . sen hem och tog de lungt en stund och sen börja fixa sej för kvällen :)

Vid 7 tiden så kom Helena och plocka upp mej så åkte vi hem till henne och dröjde inte länge innan vi korka upp.
Sen gjorde vi iordning oss samtidigt och sen blev de en jäkla massa tjöt.. shit va vi tjötade :P haha
Sen vid 11-12 nångång så åkte vi ner till krogen. .Erik S taxi is the shit.. jäkla snäll gubbe de där :) Vi åkte ner till stan och sen vid högskolan skulle Helena ta ut pengar och hade fått me sej fel kort, så han fick köra oss tillbaka till sjöbo och sen ner till stan igen.. och detta gjorde han för endast 85 kr . Så snäll att inte ha på taxametern hehe. Skön snubbe ! =)
Inne på krogen så möte vi upp Helenas boy Henrik och hans två vänner Petter och Heda.. Va skit skoj inne på harrys, alkohol, flum och dans :D hoho !
Sen när krogen stängde så tog vi en taxi upp alla en taxi upp till Helena och Henrik så sov vi alla där. Lördan låg vi sega som döa fiskar hela dagen . .sen framåt kvällen åkte vi hem till mej och hämta nya kläder och sen till maxi för att handla lite inför kvällen... Jag och Helena bestämde oss för att ha kex och ost kväll.. så blev lite olika ostar och kex och vindruvor.. mmm så gott var de :) hihi
Så när vi kom hem igen så hoppa jag in i duschen och sen börja vi fixa oss för kvällen, Helena gjorde lockar i mitt hår me värmespolar, skit coola grejer de där ! haha. 
Så medans pojkarna kolla fotboll satt vi i köket och hade de hur mysigt som helst :D hoho !
Sen vid 12 så kom Erik S och hämta oss haha. Körde som en galning och hade as hög musik haha
Vart tänkt att vi skulle till Harrys, men sen försvann killarna och så helt plötsligt så stog vi allihopa i kön till brasseriet.. Shit va folk de var där inne, och lite väl många gammla ute den kvällen. Och gud va ohyffsade människor det finns. Äldra säger att ungdomar inte har något hyffs. Men så som dom betede sej inne på brasseriet går ju inte att jämföra me harrys. Ungdomar har fan mer hyffs på krogen en kärringar och gubbar. Jäkla idioter !!  Så var inte lika skoj ute på krogen denna kvällen . . Sen drog vi till campino för att äta skräp mat haha.
Sen försvann killarna igen. Puckona tog en taxi hem och lämna oss kvar. Något irriterande ! !
Men vi va kvar en stund och så kom Martin ifrån jobbet.. shit va full han var :P haha Hell knas !
Sen lyckades även vi få tag på en taxi efter många om och men.. Börja kolla på en film men ja måste ha deckat innan de ens hade gått en halv timma på filmen.. haha. sorry helena försökte verkligen hålla mej vaken ;)
Söndagen va en väääldigt slö dag.  Vi låg antigen i soffan och kolla film eller i sängen och kolla på tv. Vi kolla på The Notebook. en film som går att se måånga gånger. Och helena har missat denna underbara film så var ju bara tvungen att kolla på den. I slutet låg vi där och lipa båda två hahaha !
Sen körde Helena hem mej vid 7-8 tiden . . Riktigt slö fortfarande.. Men gjorde en grymt god sallad sen på kvällen som jag åt och även fick me mej mat till jobbet idag och räcker nog till imon me :D jäääj !

Idag har varit en okej dag.. så seeegt att jobba kväll.. mycket skönare att jobba dag . . så idag börja jag inte förräns kl halv 2 och jobba till 8... så där kul när alla andra slutar halv 4 eller halv 5.. mhm !
Sen efter jobbet blev de att åka hem direkt och lite efter 9 gick jag och Marie och träna.. idag körde vi ben och rygg.. Kommer säkert ha tränings verk i benen imon.. men de e gött ;D haha !
Riktiga hurtbullar :D  Hoppas Marie får babysiter imon me för då blir de träning igen :D
Alltid roligare att vara två och träna då tiden går så fort för man tränar ju munen lika mycket som kroppen.. tjöt hela tiden ;P haha.  Typiskt tjejer !  Men perfekt ställe att tjöta av sej ju. Ha kul och samtidigt vara duktig. Me like !

I helgne blir det antagligen varberg på lördan. . Jag och Madde e typ redan säkra på att vi kommer att åka ner.. Men även Marie kanske följer me.. Hade vart skoj =) Komma iväg lite och hare gött !
Vin och lite gött käk i varberg är väl aldrig fel ?! ;D

Nu ser jag på detta inlägg att jag även fick träning för fingrarna nu haha. En hel jäkla novell ju haha !
Nu ska jag lägga mej ner och dra på någon film och försöka sova.. Vilket jag har sagt nu i över en timma och ändå så sitter jag här ännu haha !

Jaja god natt :)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback