Gekås !

Idag blev det en sväng till Gekås med Pan : ) Han skrev och fråga om jag ville åka med idag och sa ju i början av veckan att jag kunde det, så självklart :) hihi
Så har varit en mycket trevlig eftermiddag och kväll.. inte alls mycket folk där så de var skönt :)
Choklad och allsång i bilen på vägen hem, kan de bli bättre.. haha.

Idag var de någon som hade ringt till Madde ang våran lägenhet, dom ville komma och kolla på den redan i heglen.. :O
Madde hade missat samtalet och dom hade pratat på iq svar, men sen när madde ringde upp innan idag så svara dom inte.. så får väll se om vi får tag på dom imon för att se vad dom säger.. De står ju i våran annons på akelius hemsida att inflytt kan ske tidigare än 1/9 så får väll se va dom är intresserade av.. själv har jag ju ingen annanstans att bo ännu.. haha.. så aa vi får se va dom är intresserade av så får vi lösa de efter de sen.
Hade vart sjukt gött att bli av med denna lägenheten så fort som möjligt bara ja hittar någon annanstans att bo så länge om jag inte får en egen lägenhet på norrmalm... gaaah !

Imon är de fredag.. tack gud !
Ska bli så skönt med en ledig helg ..woho ! Och det har jag ju flera stycken nu.. hihi.
Helgen uppskattas verkligen så mycket mer när man jobbar hela veckorna och dessutom flera timmar nu me :) Så det ska bli riktigt gött.. slutar 2 och sen har ja hela helgen fri framför mej:D LYX !

Nej nu ska ja nog gå och borsta tänderna.. sen blir det sängen och sova.. kände precis hur trött jag var.. ögonen börjar hänga lite hehe.

God natt mina kära !


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback