Tvätt och harry potter :P

En lugn dag även idag.. jobb till kl kvart i 1, gött med korta dagar, synd att det aldrig finns övetid när jag väl jobbar såna tider som jag kan jobba övertid på=/ blä!! hade verkligen behövt de..
Sen åkte jag hem och gick ner i källaren och kollade på mina två 90 sängar hur dom såg ut och ifall de gick att sätta ben på dom lika lätt som de var på min 120 säng. och de var de :) Så funderar på om de blir min stora säng i nya lyan ist och så får min bror låna min 120 säng så länge :)  Vet inte varför, men har jätte svårt för att göra mej av me den, så lånar hellre ut den till honom än att den får åka till lusharpan haha.
Sen fanns det även en tvätt tid mellan 2 och 5 så den tog jag. Så tvättat lite kläder nu och alla mina sängkläder,, sjuukt skönt att ligga i sängen nu, luktar såå gott :) Älskar ny tvättade lakan!! : )
Sen fick ja iden att se alla harry potter filmer så håller på med första nu haha. Den har ja nog sett ganska många gånger faktiskt.. men lika bra att börja ifrån början om man hade tänkt att se allihopa :P

Imon ska ja leka med min sooulmate Helena :) Vi ska ta oss en tripp till Ikea, hon skulle kolla lite grejs där och ja blev den lycklige hon fråga om ja ville följa med :) Självklart!
Är så glad att jag har fått denna tjejen i mitt liv . Har typ känt varandra ett år på jobbet nu men känns typ som hela livet. Vi klickade ganska fort där på jobbet och det är jag mycket glad för, för så sjukt kul vi har ihop och denna tjej ställer verkligen upp till 110% för en. Jag hoppas verkligen hon vet att hon är guldvärd. Hon är ingen guldklimp i mitt liv hon är en lysande diamant :D !!  <3

Helgen blir det jobb.. suck.. inget jag känner för, men man är ju så illa tvungen hehe ! Då går vi även in i en ny månad, augusti. mhm.. jävlar va hände med juli lixom !?  Varför går alltid sommar månaderna så fort?  Och så sjukt tråkigt att det inte vart så mycket sol som man hade hoppats på.. hoppas verkligen de kommer lite stek värm till innan vi går in i kalla och grå hösten !

Men kan viska lite tyst om det här då, jag längar faktiskt lite till jul . . det är ju så mysigt då. Men inte efter kylan. men det där mysiga som är precis vid jul . . det är ju just bara dec månad som är mysig. Resten av vintern kan vi hoppa över och gå direkt till sommaren igen.. haha !  Jag ska fan ha riktigt jul mys  i min nya lägenhet. För hela min nya lägenhet är bara mys. Stor mysfaktor hade den!
Och jag längatar som en toook tills ja får flytta in. Det är de enda som är okej om tiden går fort, att jag kommer närmare den dagen då ja får flytta ifrån detta skit ställe och få min lägenhet :D

Nej nu ska ja fortsätta och kolla på Harry potter och sen även försöka sova om ett tag, men blir nog inte än så jag som vanligt inte är trött vid denna tiden.. mhm!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback