svullo :p

Jaa de e precis vad jag känner mej som idag haha !

Dagen börja segt här hemma. . sen åkte ja förbi min mor innan jobbet och lämna av lite kläder som hon skulle tvätta då ja inte har något att ha på mej i helgen annars när vi ska åka.. inte haft tid att tvätta här hemma.. Lite små pinsamt att åka hem till mor och lämna kläder haha.. men gullig som hon är så hjälpte hon mej me detta <3.  Kan ju meddela att de var första gången detta har hänt sen ja flytta för typ 3 år sen haha. Så är inget jag direkt brukar göra :P
Sen följde jag me upp en sväng så gjorde hon en toast till mej me.. gottt =) Så ja inte hade något här hemma att äta innan jobbet haha. Är verkligen suuuuper tomt här hemma!
Jobbet gick bra även idag . . lite halv segt. men de går :) haha
Typiskt att Carro hade fika me sej idag . . tryckte i mej sötsaker som att jag aldrig hade smakat på varken bulle eller choklad boll innan hahaha! Därför jag känner mej som ett svullo idag .. :P men gott var de iaf ! Skulle nog behöva springa till danmark för att få bort de :P . Kanske kan springa jämte bilen till finspång imon så kan Helena få köra ist haha :P Bra motion att springa 30 mil hahaha!  Nej fy tusan!!
Efter jobbet så åkte jag hem till Pan en sväng . . fick en bränskiva av han så ja kan göra en ny cd till bilen..sneeellt =) Så blev ja kvar där en stund och tjöta, sen åkte ja till mor och hämta upp mina kläder :)
Å nu sitter jag här vid dumburken igen som vanligt . . fick ihop lite mat här innan me faktiskt, går alltid om man rotar extra mycket i frysen. Blev lite torsk med wok och spenat.. mmm gott blev de faktiskt :P
Nu tänkte ja se om ja får ihop nån skiva till bilen och sen blir de nog lite lipstick jungle innan jag ska sova.. =)
Blir party helg nu i finspång så hoppas ni får de bra här hemma :D jääääj!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback