Hejsan :)

Vart ännu en bra dag idag : )
Jobba mellan kvart i 7  till kvart i 12.. skön tid att jobba hehe =) Sen efter jobbet åkte ja till city å köpte lite fika, jordgubbar å winerbröd och åkte upp till Cilla :) Fika och såg på en film.. sen åkte ja tillbaka till jobbet vid 4 och hämta upp Lisa så åkte vi till knalle där hon skulle köpa en Råtta :P  Körde sedan hem henne och åkte hem.. Gjorde lite käk och sen bestämde jag med Peter att  vi skulle åka och bada.. efter ett tag så kom han och även Sara var med :D jäääj !
Vi åkte iväg till Hyssna denna gång.. kallt i början men sen var de riktigt skönt att vara i så plaska väl runt där ett tag :D  Å nu kom jag då hem för en stund sen.. nu blir de nog sängen med en film strax.. börjar bli ganska seg i huvet.. funderar på att käka något innan bara, men finns typ inget här hemma haha.. orkar ju aldrig åka och handla längre :P
De som känns gött nu är att jag är ledig en vecka.. börjar inte jobba förräns nästa onsdag så jag byte en helg och var ledig torsdag fredag å tisdag redan och sen satte jag in en semester dag på måndag.. så underbart ! :D
I helgen blir de varberg.. ska bli skoj :D Längtar som en tok på att få komma bort en sväng igen :) hihi.. Hoppas vädret håller i sej så blir de nog riktigt nice där nere.. skulle va någon rock grej där nere nu me så e nog gött me folk där nere :)
Imon vet ja inte riktigt vad som händer än.. får la se va den lediga dagen har att bjuda på :D
Nu ska jag gå och kolla än en gång i köket och se om de kanske har dykt upp någon mat som låg gömd eller nåt innan haha.. man kan ju alltid hoppas ;)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback