typiskt mig !

Typiskt mig att somna på soffan . . gaah.. låg och kolla på tv . . och väntade på att greys skulle börja . . va ju första avsnittet idag efter pausen som dom haft . . men fick jag se hela ? NEJ!!
Vakna typ 25 över 9 ist . . å då har ju halva programet redan gått.. typiskt. .får hoppas ja kommer ihåg att se repris ist hehe.

Jag har iaf blvit bjuden på en kul grej av Sara :D
Jag å madde hade ju sagt lite halvt att vi skulle ha inflyttnigsfest den 14 mars.. men vi flyttar nog det en helg ist .
Blev bjuden på party av Sara då ist . . tjej kväll hemma hos henne. . Kommer en tjej ditt me så man kan göra billiga naglar, något Fritten funderar över här :D hehe Hoppas jag har pengar till de :P hade ju vart nice !
Sen kan man även säga till om man vill ha sexleksaker så beställs det så et finns på festen.. även det är något man kanske ska ta en funderare på ;) haha.
Men det ska bli kul iaf :D Woho !

Nu hade iaf alla min lost avsnitt blivit klara så nu har jag 7 st nya att kolla på.. Natten är räddad YÄZ!! haha

Imon ska jag nog vara med Catte en sväng . . va ett tag sen nu .. så imon ska vi nog leka lite :D
Ska även se om jag kan fixa lite kartonger så jag nångång kan komma ikapp madde med packadet. Kvinnan är ju redan klar snart och här sitter jag och knappt börjat ;) haha.  Det fixar sej maddusch ;) haha.
Ska även se om jag inte kan gå över till gubben som ja lämna pappret till om lägenheten förra veckan och se hur långt dom har kommit med det . . vill ju gärna ha det klar oxå . . Tror Linus oxå vill det . . hade ju hoppats på att skriva över lägenheten på honom tills nästa helg då jag inte kommer att bo här längre.. vi får se hur det går me de... mhm !

nej nu får de nog bli lite surfande och sen blir det LOST :D woooho !

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback