Hallooo !!

Herregud vad det är jobbigt att flytta... tar verkligen kraften ur en . . bärt hur mycket som helst nu . . kört flera gånger. . och dessa jävla trapper är fan inte roliga...!!!
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hitt me släpp å grejer så vi kan börja bära möbler . . sen är alla grejer typ flyttade iaf. . . men då kommer ju nästa grej.. städning !! fyy tusan va jobbigt. . måste iaf ta dammsugning å de idag eftersom elen försvinner här imon . . smart som jag är så tänkte jag ju inte på vilken dag jag stängde av den . . mhm..
Så blir ingen lugn kväll här inte. .
Men gud va skönt sen när allt är klart :D
Ikväll blir de att sova i nya lyan.. coolt haha !!
Hoppas pappa å dom kommer snart så vi kan börja så jag slipper stå här och städa inatt haha!
Tror inte folket i huset uppskattar om man börjar dammsuga mitt i natten haha.
Men men får väll fortsätta röja lite här nu . .
Vet ej när vi får internet uppe hos oss. .. men hoppas på att det blir efter helgen iaf. . längre vill man ju inte vänta haha.

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback