bank bank bank !!

Aaa det är typ så mitt huvut låter.. fy tusan.. så slut i kropp å huve nu ..
Jobbat 7 timmar idag . . mycket å göra.. men det är de värt när man jobbar övertid och tjänar dom bra pengarna ;D Blir 7 timmar övertid imon me.. gött !!
Åkte och hämta madde efter jobbet så åkte vi till city och hämta lite lådor.. så började packa lite direkt när ja kom hem. . fått ner ganska mycket i köket nu . . och fått ner allt i gaderoberna så nu är hela hallen full med lådor och kartonger.. så sjukt jobbigt och bo så här . . är ju saker och skit överallt !! mhm.. men e ju itne många dagar kvar nu som ja behöver leva så här hehe.
Nu ska jag äta två ägg snart. . orkade inte göra något annat hehe.. hade tänkt å göra lite soppa, men så var man tvungen att ja mjölk till de och mjölken tog slut igår.. cräääp !  så fick bli två lata ägg ist !! haha
Ska lägga mig sen och kolla på lost och försöka somna i tid idag . .
Ska åka ner till proffice vid 10 imon och lämna in ett sånt där polis brev som dom vill ha innan man börjar jobba.. och sen ska ja försöka hinna hem emellan och slänga i mig något att äta och sen blir de jobb igen mellan 1 och 8 . .
Blir nog samma sak i helgen.. jobb och packa..
Guuud va skönt det ska bli när man har flyttat och bara kan sätta sig och pusta ut sen . .de hinner man ju inte med nu !!
Nej nu får fan äggen vara klara . . e as hungrig !!

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback