Hemma igen...

Då var man hemma i borås igen, både skönt och tråkigt ! Har haft riktigt skoj i finspång så hade inte skadat att vara kvar nån dag till :) hehe.
Igår var det fest igen, vi satt ett par stycken hemma hos KL och tjöta och drack och vid 12 tiden så började vi röra oss mot krogen. Skönt att det är nära in till stan typ från vem man en går ifrån i finspång haha.
Vi gick till kristallen även denna kväll. Dricka, tjöt och dans :) Skoj skoj...
Sen ville vi efter partaja.. stog och hängde lite i stan för att komma på vad vi skulle göra haha. Sluta med att vi gick till KL och hämta alkoholen som var kvar och sen bort till Helenas far så jag kunde byta skor då ja hade fått mycket ont i fötterna efter allt dansade och promenader :) Så fick bli ett par sköna skor ist ;p
Sen drog vi bort till Pika och va i en källare haha. Låter knasigt, men de va kul. Fanns soffa och biljardbord åså. Jag är sjukt dålig på biljar iaf har jag kommit fram till haha! Lyckas verkligen inte få ner några bollar i hålen iaf !
Framåt 6 på morgonen när de hade ljusnat ute så var drog vi bort ett par stycken till Helena ist, knöde ner oss 5 personer i en säng haha. Hyfsat trångt  :)  Då hade kl närmat sej 8 tiden redan haha. Trodde vi skulle sova bort hela dagen , men icke då, vi var nog uppe vid 1, eller iaf jag, ja kom upp lite senare än dom andra :P
Kolla tv och tjöta typ. Sen kom KL och Malin bort oxå, så efter ett tag så drog vi och handla och köpte grillgrejer så drog vi ut till en sjö och grilla korv .. mm gott :) Tog dock ett jävla tag innan vi hade fått någon far på engångsgrillen. jävla skit grill ! haha. Den vägra tända sej, försökte me massa grejer så sluta me att Helena och Malin åkte iväg och köpte tändvätska på macken haha. Sen gick de fint fint . .
Sen blev de bara hem till Helena och packa de sista och sen åkte vi hemåt vid 7 tiden..  Sov typ halva vägen, säkert därför jag liggar vaken här nu när jag borde sova. Även fast jag har semester i en hel vecka till så ska ja upp tidigt imon.
Tänkte åka upp till farmor runt 9 halv 10 och äta frukost, sen har hon beställt en klipp tid till mej halv 11 :D jäääj! Hoppas de blir nice. Hatar att gå till frisören, slutar typ alltid med att jag aldrig när nöjd när jag går därifrån utan blir de efter typ 2 veckor när de har växt ute lite.. så får la se hur de blir imon. Ska bli sjuukt skönt att få bort de slitna nu iaf, riktigt risigt är de nu.
Men jaja har iaf haft en kanon helg i Finspång så tack för det tjejer och ni andra finspång bor :) Hoppas vi ses snart igen!
Nu ska ja nog stänga ner här och krypa ner ordenkligt i sängen och försöka sova :) 


Kommit fram att de är dax att skaffa glajer snart me.. börjar bli trött att inte kunna se texten på tv;en typ när man kollar film åså. Så därför prova ja Helenas glajer i helgen och wow säger jag bara, visste inte att man kunde få en så klar bild på en tv haha! Va sjukt äckligt att ta av sej dom sen och jämför för att verkligen se hur suddigt jag ser utan dom. Mhm.. men skulle nog kunna tänkta mej typ samma stil på glajer som Helena har iaf. Lite geak får man se ut som haha.
 

   


God natt : )



.

Kommentarer
Anonym säger:

duärfin :)

2009-09-02 | 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback