Fredagsmys =)

Idag kunde det vart sista dagen på jobbet för veckan om man hade haft ett normalt jobb, men jag som är så lyckligt lottad att jobba på transcom och jobbar både dagar kvällar och Helger så icke då,  då jobbar jag imon me.. surt!! Inte speciellt pigg på det.. men ska väl inte klaga allt för mycket.. fick ju bara en lördag denna månaden, de va snällt. Annars kan de ju va en hel helg eller till och med TVÅ!! Så okej jag ska va nöjd!!

Aja efter jobb idag iaf så åkte jag bort till min älskade lya igen och måla klart de sista i köket, blev något bättre nu iaf :) Blir nog nice sen när man får in lite möbler och tavlor :) Jääj. Längar sjukt till nästa helg då det bär av på riktitgt =)
Även mor va uppe och titta en sväng i lägenheten idag, även hon tyckte den va mysig och fin =)
Åkte sen och köpte massa cääändy me Cilli, sen hem och åt lite mat, woka lite grönsaker som allihopa kom ifrån min farmors egna land och la i lite kräftstjärtar.. sjuukt gott :) Sen blev det en dusch för att få bort alla färg fläckar jag alltid lyckas få på hela mej när jag är igång och målar haha !
Sen hämta upp Cilla igen för att bege oss mot bion :)  Vi såg på Harry Potter. Riktigt bra var den faktiskt tycker jag, jobbigt att sitta så länge i en bio stol bara när man inte kan sträcka ut sej ordenkligt.. men de gjorde inte så mycket när det var en bra film så 2 1/2 timme kändes inte så värst länge endå :p Så nu längar ja tills nästa film, som man nog får vänta på ett tag.. mhm ! Kanske kan läsa boken så länge eller nåt ?! :)

Och så upp och jobba imon då som ja sa. Kvart i 9 till 3.. blä!!  Sen blir det hem och bära ner massa skit som står här i lägenheten till bilen, men orkar nog faktiskt inte köra bort de till nya lyan imon utan de får ligga kvar i bilen tills söndag elle måndag :p Beror på hur trött man är på söndag hehe. För imon blir de kalas här hemma, vi kör på utflyttningsfest, man får ta varje tillfälle i akt för att få partaja loss lite extra ;D haha. Det är vi bra på. Så hoppas det blir roligt =)

Nu tänkte jag iaf släcka ner här, eller sätta på ett Heros avsnitt kanske så kan ja somna till de. Men vet att de blir som vanligt att ja håller mej vaken igenom hela och sen ligger och vrider och ¨vänder mej en stund efter för att försöka sova. Vilken natt människa man här.. spelar ingen roll hur trött jag vart på dagen så lyckas jag alltid på något konstigt sätt bli sjukt pigg på nätterna .. mhm !? Sömnpiller kanske.. eller något som får kroppen att slappna av lite bättre.

Jaja God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback