Äntligen klara. .

Äntligen så är vi klara med allt i lägenheten på k.berget. Lämnade in nycklarna innan när ja åkte hem så hoppas allt är okej i lägenheten nu :) Känns verkligen så skönt !
Sen nu när jag kom hem så damsög jag av och moppa av alla golven, duktigt duktigt att fortsätta städa även när man kommer hem. haha . . Å imon blir de ju ännu mer städning då jag ska hjälpa Pan me hans flyttstädning :)
Nu ska ja strax iväg igen.. ska åka upp till farmor hade ja tänkt och hämta lite växer, sen måste ja även åka förbi min far och lämna de mobilabredbandet så han behövde de imon.. så inget internet sen ikväll =/ blä! Men ska nog läsa lite faktiskt, fick hem mina nya böcker idag.. jäääj... Sen kan ja ju även glo en film eller något, så ja har ju säkert något att göra iaf :) Ändå känner man att det saknas något när man inte har något internet, ,haha.. löjligt egenltigen ju :P
Måste även försöka göra lite mat.. e sjukt hungrig nu alltså, har ju bara ätit frukost hos farmor idag å de va fan vid 10 tiden haha. Kände när ja va på k-berget hur hungrig ja blev.. men nu har de typ trycks bort bara för man gått hungrig så länge så ja klarar mej nog tills ja kommer hem igen :)

A just de ja klippte ju mej idag... guuud va ja hatar å klippa mej.. för självklart blev de ju som vanligt . Jag är icke nöjd!!  Ser ur som en barnunge på 12 år.. blev alldeles för kort tycker jag så nu har jag den fulaste längden på håret som jag vet. till axlarna!! bläää!! Så har gått i tofs hela dagen faktiskt haha. Men de känns skönt att ha tagit bort de slitna även om det blev lite för mycket kanske... men de växer ju fort iaf så om ett tag är de nog bra igen =) Skönt att tunna ut luggen å få lite frisyr på den iaf.. så luggen e ja lite halv nöjd me iaf .. 
Väx hårte väääx !! haha.

Jaja nu får ja nog ta och åka så ja hinner med både farmor och far :) Behöver även åka förbi affären och köpa möljk så bäst att dra nu :)




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback