The end





So beautiful . .

Vilken natt vilken dag. . känner mej så död. Va ju precis så man orkade ta sej upp ur sängen för en stund sen.. Sovit så dåligt . . Ja fattar inte hur de kunde sluta så dåligt mellan oss.. Va hände?
På bara ett par timmar så känns mitt liv så tomt, jag vill inte ha ett liv utan dej . Men jag kan inte vara med dej när vi hade de som vi hade de.  De funkar inte i längden, de mår ingen av oss bra av.
Det blir väll en tung och trist period nu ett tag framöver, många tårar fälls och tankar som går runt i huvet. Jag är så förvirrad och så rädd. Var så rädd att jag skulle mista dej, och nu har jag gjort det, dock mitt eget val men jag hade ju inte så många val att välja mellan.
Men du har en sån speciell plats i mitt hjärta, och det kommer du alltid att ha, det kan ingen ta ifrån dej.
Jag känner mig så ensam och tom just nu så det inte går inte att förklara. .
Men det är som Madde sa, jag tar väll mej igenom detta oxå, det gör man alltid. Men det är så svårt!
Jag förlora inte bara den jag var kär i , jag förlora även min bästa vän på samma gång.
Tänk så mycket tårar det kan finnas i en människa , de känns ju som det aldrig kommer ta slut .
Men det var väll bäst så här både för mig och för dej . . Jag vill inte att du sårar mig mer och jag vill inte vara den som är jobbig mot dej och ivägen.
Jag hoppas att vi nångång ska kunna vara med varandra igen, även om dagen känns så långt bort så hoppas jag ändå att den kommer..
Guud va allt känns jobbigt . . va iaf tvungen att få skriva lite .

men ska väll försöka ta tag i mej själv nu och göra i ordning mej, sen åka ut till sandra å åka till varberg en stund för att få komma bort lite.. kan behövas.






 


Kommentarer
catrine säger:

gumman då! vad har hänt??? =/

ring mig om du behöver prata...

2009-04-13 | 16:33:16
Bloggadress: http://catrineowilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback