Mot sängen strax...

Då var denna dagen slut oxå... ska strax bege mej till sängen . .ska bara gå och borsta tänderna först oxå :)
Dagen har vart okej... Åkte och fika me catte å wilma innan jobbet.. Wilma e ju en sån mysig liten tjej hehe.
Sen blev de att åka till jobbet å jobba några timmar. .de gick väll bra idag me .. de e tur ja har mina girls där .. annars hade de inte vart skoj haha ! =)
Nu längar ja mer tills imon ist .. då blir de partaj :D Ska bli skoj . . slutar 7m då blir de att åka och hämta Cissi och sen hem och börja dricka vin.. de ska bli gott =) Vinet står iskallt i kylen och bara väntar .. . mmm.. haha
Sen blir de en sväng till x&y.. de va länge sen nu . .så de ska bli skoj =) E nog mycket folk ute imon me då alla är lediga på fredan :)!

Känslor, kärlek och sånt där . . mhmm.. har de lagts på hyllan igen .. eller jag vet inte .. jag orkar inte bry mej speciellt mycket, det handlar ju faktiskt om att ge och ta . . men men..
Tycker bara att det är tråkigt att de ska bli så här varje gång . . låsas som inget händer .. eller vad?!
Blir så trött på allt omkring bara.. .men va gör man... de e bara å ta på sej ett fejk smile och köra på !!
Eller som jag funderar på . .ge upp hela skiten och gå vidare ? kanske vore det bästa..
Det är ju faktiskt sommar snart.. hoppas de blir en bra sommar me vännerna !! :)

Jaja God natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback