I runaway but I can't let go

Härliga sol men så trött huvud !
Har inte orkat göra nånting här än idag.. är så slut i huvet ..
Igår festa vi lite iaf, åkte och hämta Cissi efter jobbet åså,   när vi kom hem så blev det ett glas vin på direkten, va riktigt gott :)
Satt och tjöta och hade det trevligt, sen kom de lite folk ifrån maddes  skola åså.
Vi spela lite spel åså. . så de va väll trevligt :)
Sen var de ju tänkt att vi skulle gå till x&y. .  när vi kom ditt var de inget folk alls typ och dessutom kosta de fan 100 kr att gå in där igår . . va ingen klubbpank med andra ord. Mhm surt. de kan dom ju gärna meddela oxå !
Så ditt in gick vi då inte haha. Gick ner en sväng till toniq ist . . men blv inte så lång varigt ..  Madde och Jennifer gick till swing och Cissi åkte hem och de gjorde jag med . . Hämta lite vin och begav mej sen till mattias där cilla å några var .
Kvällen kunde slutat bättre . . men men...  Får hoppas de blir roligare på lördag ! :)

Idag är det iaf en lugn dag. . ska strax hoppa in i duschen hade ja tänkt så ja vaknar till liv =) Sen ikväll ska ja nog leka lite me Sandra. . ska nog ut till henne en sväng i Kinnaruma :) Kankse ska grilla åså.. mysigt !
E ju så gott väder oxå så de blir nog bra !

Är inte trött i huvet pga bara alkoholen utan de finns så mycket tankar där inne oxå som jag inte vet vad jag ska göra av . .
Efter igår så känns allt bara såå jobbigt och meningslöst . Vet inte vad jag ska göra nu :S
Jag vill ju bara att det ska bli bra. . .ska de vara så jävla svårt !? Antagligen. . surt surt surt !!

Men jaja... GLAD PÅSK :)

Kommentarer
catrine säger:

festa lungt nu ikväll du ;)

miss ya girly!

2009-04-11 | 17:43:48
Bloggadress: http://catrineowilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback