Goodbye my lover

Seeeg dag . . söndag !  Men känns så skönt att veta att man är ledig imon me :)
Solen skiner även idag.. skönt att de har varit sol nu ett par dagar och riktigt skön värme oxå :)  Me like!
Igår var de lite alkohol igen . . Jag och Madde satt här själv först och tjöta, spela kort å lite sing star testa vi även på hehe.
Sen senare kom Cilla, Lollo å Nathalie upp oxå :)
Satte oss på balkongen och satt där ute hela kvällen typ..riktigt skönt :) Åh gud vilket tjöt de va, ljud nivån var ju något hög haha, men burkar vara så när ett gäng tjejer ska sitta och tjöta . . Men riktigt skoj var de iaf :) Sen blev det en promenad ner till Harrys :) Ganska mycket folk ute faktiskt .. Där nere möte vi även upp Sandra och Malle ! 
Var skoj även på krogen faktiskt. . Sen efter blev de fyllekäk på Tellus me Sandra Malle å Linus. . Jävla bråk innan vi gick in oxå.. finns så mycket idoter i denna staden . . Satan va Sandra va arg haha.  Men polisen kom och stoppa allt, tur var väll de egentligen hehe !
Kvällen slutade iaf väldigt sent uppe hos Peter, kom nog ditt upp runt 4 eller nåt . .
Sov ända tills han skulle köra hem mej innan idag då han skulle ut till viskafors då   .. Hade verkligen ingen lust att gå upp alls idag . . Så trött i huvet !

Och efter denna helgen ännu mer tankar i huvet.. ja fattar inte varför det ska vara så svårt ?
Ja fattar inte hur man kan känna så starkt för någon som sårar en så mycket ?
Men det varkar ju iaf som att du har insett att du faktiskt sårar mig . .  men va tusan hjälper det egentligen ! mhm.
Vet verkligen inte hur jag ska göra  ? Vill egentlgien bara lägga allt bakom mig och gå vidare.. men jag lyckas verkligen inte..
Jag kan inte se ett liv utan dej . . Hur dåligt du än får mig att må ibland så finns de dom dagarna som du får mej att må så jäkla bra ist.  Så jobbigt ..
Och tänk att det ska vara så svårt att prata . . har så sjukt mycket jag vill säga, men de kommer inte fram .. allt skulle bara låta som en enda sörja . .
jaja var iaf tvungen att skriva av mej någonstans . . å det är väll därför man har en blogg... mhm..

Ut och sätta sej i solen en sväng kanske? Sandra har man ju inte lyckats få tag på ännu iaf .. får väll se om ja får tag på henne om en stund . .  :)

Ha de gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback