090416

Jodå jobbet gick bra idag me.. skönt att äntligen få jobba lite dag :) Å samma tid imon me. nice nice.
Klantig som vanligt så har jag ju lyckats tappa bort mitt paserkort, så nu måste ja få ett nytt.. ska säga till om detta imon då de ej var någon där idag . . fattar bara inte vart ja har gjort av de.. letat som en galning i två dagar nu.. mhm !
Borde ha sökare på alla mina grejer haha.
Efter jobbet blev de direkt hem och ta på sej träningskläder och sen bort till gymmet. . träna i nästan 1 1/2 timmar.. skönt . . Sen gick ja bort till lekplatsen här hemma där Catte var me sin mamma å syster å barnen . . satt där å tjöta ett tag .
Och sen hem nu . . äntligen lyckas ta tummer ur och göra lite mat . . blev lite kyckling och grönsaker .. Jobbigt å äta när man verkligen inte känner någon lust för de och bara känner hur det växer i munen.. men men.. lyckades väll få i mej de iaf . . bra gjort ! :)
Tänkte lägga mig och kolla nån film nu eller något och bara slappna av . .
Fredag imon redan . . men inte riktgit helg för mej endå då jag ska jobba på lördag . . men ganska skönt att de är slutet av veckan endå :) Vet inte riktigt va som händer imon . . Kanske skulle leka lite me Catte igen :) wiiie !

Saknaden finns fortfarande kvar där hela tiden .. vägrar ju försvinna, inte ens lite . . mhm ! =/
De jag saknar mest är nog att bara få umgås...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback