090408

Vilken tråkig dag att vakna upp till... det ösregnar ju ute.. vart tog min sol vägen ?!? Hoppas verkligen den kommer tillbaka till helgen, då har dom ju sagt att de skulle bli kanon väder. Hoppas hoppas hoppas :D:D!

Igår efter jobbet så möte ja madde i trappen. haha. Vi måste sett lika chokade ut båda två haha :P
Hon va på väg för å möta sandra å dom för dom skulle grilla.. så ja sprang upp och byte kläder och hänka på  :)
Vi åkte till maxi och köpte grejer först och sen ut till Almenäs .. vi satt ute på udde. . Riktigt mysigt :) De var jag, Madde, Lollo, Sandra, Malle, Maja och Linus, och sandras vove ;D 
Fast nästa gång får man nog åka iväg lite tidigare eller vänta på att de ska bli något ljusare på kvällarna för vid 9 var de ju jätte mörkt ute haha.
Men vi hade ju iaf våran eld ;P

Nu ska ja strax åka till stan .. ska äta lunch me min far ! :) Mmm gott.. Undra va vi ska äta. . brukar bli thai när jag får bestäma ;D haha !
Sen ska ja höra om Catte och Wilma är hemma så ska ja ditt och hälsa på en sväng innan jag börjar jobba kl 3 :) !
Sen efter jobbet så kanske farmor skulle komma upp och hälsa på . .får väl se om hon hör av sej ! :)
jaja de är hur min dag ser ut än så länge :p

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback