090402

Vilket underbart väder de har varit idag . . nu är våren här !! :D

Va uppe kvart över 5 idag.. duscha och åt frukost i lugn och ro. så skönt. duktig ja va idag : ) hehe
Sen va ja på jobbet typ kvart i 7,  15 min innan ja börja. wow ! Aldrig hänt när ja börjat så tidigt hehe.
Dagen gick ganska snabbt på jobbet iaf, ringde inte speciellt mycket så satt mest med admin idag . . och tjöta me tjejerna, va ju typ bara vi som jobba idag i våran grupp :)
Sen sluta vi allihopa vid 12.. så gott.. Så jag och Helena åkte och käka, sen blev det en tur ut till ellos, men inga fynd där idag inte . så vi åkte därifrån tomhänta. .  Åkte till Halens lagershop oxå , men ja hitta inget där heller, Helena fick iaf me sej lite grejer därifrån :)
Sen körde ja bort henne till jobbet igen så hon kunde hämta sin bil. .
Men va ju så sugen på att köpa något så åkte snabbt förbi gina. . Och hitta faktiskt ett linne som var på rea.. 49kr. Nice nice . . så blev en billig shopping idag och de är jag glad för . . för har egentligen inte råd att shoppa alls haha.. Men kunde inte låta bli när det brinner i fingrarna. . Jag kan verkligen inte ha pengar för ja gör bara åt dom haha. Borde vara någon annan som tar hand om min ekonomi :p

Sen har det varit en lugn kväll här hemma . . Madde är ute på sin skola och festar lite så är själv här hemma.. lite scary är det faktiskt, men håller ju mej mest på mitt rum haha.
Tog mej en power nap innan iaf då ja va såå trött :)
Sen har ja legat och kollat på OTH . . äntligen hade det kommit lite avsnitt :) Så bra !!
Så ska fortsätta kolla det sista nu och sen blir det Gossip girl efter ;) Haha.. Vadå serie nörd!!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback