En stund på jorden.

Wow jag e här igen ;) Men idag är de ju faktiskt söndag så då brukar jag ju dyka upp höhö ;)

Just nu nerbäddad i sängen med ett glas cola å helgens sista godis som ska ätas upp nu så de inte finns något kvar att kunna nallas av i veckan ;)
Ska strax sätta på kvälls solsida tänkte jag som jag missa innan då vi inte kom hem tid eftersom jag svänge förbi älsklingen och pussa lite på han när vi ändå åkte över hans område påvägen hem :)
 
Helgen har vart förbaskat lugn iaf. Fortfarande förkylningen kvar här hemma, men mkt bättre å känner mej inte sjuk längre iaf. Noe fick iaf en hel dag me sin morfar som han tyckte va super kul, me ute lek, farmors besök och godis köp :)
 Så han va super nöjd när han kom hem sen å gosa ner sej framför en film en sin egna godis påse ;) 
 
Idag har vi vart hos våra fina vänner i sandared hos Noels bästis.  Jisses va som pojkarna röjer på tillsammans, å oj va dom skrattar ihop. Så himla kul å se att dom går så bra ihop. Dom har ju faktiskt vart polare ända sen inne i magen ;)
Blev iaf en hel kväll där me lite ute lek först, men de a så jäkla tråkigt väder så dröjde inte så länge innan vi gick in i värmen å fortsatte busa där inne ist. Å innan vi åkte hem blev vi bjudna på god middag. Så vi tackar för en bra söndag ihop :)
 

Måndag imon å de e dax för dagis igen,  Noel har ju knappt vart där på två veckor nu så nu ere dax igen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Din favorit syster i hela världen säger:

Alltså du fattar inte vad jag saknar er. Saknar er så de gör ont i hela mig när ja tänker på er, vilket är typ hela tiden dygnet runt. Saknar våra myskvälllar me massa godis och god mat och film och yollibox. Saknar Noels fishumor och att han aaaaaalltid ville leka mitt under en film och till och saknar å busa med honom. Saknar er så jävla mycket!!!!!!!!!!!

Svar: Åhhh min galet underbara syster!!! Du e så jävla saknad här hemma ska du veta !! Ligger här å käkar godis å precis kollat solsidan.. svin tråkigt å göra själv!! Räknar ner dagarna tills man har sin syster hemma igen !! Du behövs här :)Älskar dej förbannat mkt!! <3 <3 <3
Frida

2013-10-20 | 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback