Sjukstuga..igen..

Jisses va detta året har gått ut på att vara sjuk än så länge tycker jag..  varken jag eller noel brukar vara sjuka, men detta året har inte vart fria från sjukdomar än om man säger så.

Nu är magsjukan här och härjar igen, en liten kille som är sjuk och en mamma som badar i tvål å handsprit känns de som haha.. hoppas sååå att jag slipper denna gången.
Har vart för mkt magsjuka i år nu tycker jag.. verkar va riktigt starka baciller i år.
Både Noel och pappa S har haft de två gånger var nu och jag en.. usch..

Men inga spyor här än idag utan va två stycken i natt... men dessto fler blöjor idag så de kommer åt de hållet ist verkar de som.
Men just nu är han hyfsat pigg iaf och ligger och kollar på bilar. Men han har sovit flera gånger idag och vi har mest legat i soffan å myst bara :)
Han har inte fått i sej speciellt mkt idag.. druckit avslagen cola bara och sen åt han ett smörgåsrån när hans morfar va här och lämna lite saker för en stund sen..
Men a han får la säga till när han vill ha något.. vet ju själv att man inte är speciellt sugen på att äta när man har magsjuka.. så ja vill han bara dricka cola så får han väl göra de då :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback