Bara att ge sej fan på de!

Idag har vi haft en riktigt seg förmiddag.. legat och halvsovit båda två framför film :) Mysigt när han ska krypa upp och ligga jätte nära :p
Efter lunch begav vi oss ner till stan, där möte vi upp farmor som Noel sen traska ner på stan med och jag gck på möte.  Gick ganska så fort å åkte sen upp till farmor där Noel va. Han hade ju fått åka buss för andra gången i sitt liv idag haha :P
 
Har haft en sjuuuk tränings värk i mina lår sen igår kväll så va liiite i valket och kvalet ifall jag skulle gå på bodypump idag eller inte..  men de blev träning iaf!! Ge inte upp :p  Och det gick faktiskt ganska så bra.. och nog stämmer de att man kan träna bort träningsvärken, för jag har inte alls lika ont som innan passet :p
Idag var de inte så många heller, va typ inte ens hälften av passet bokat så de va skönt me mindre folk och lite mer space.. e ju typ alltid fullbokat annars och då står man typ på varndra och slås om att få dom vikterna man vill ha.. inte alls kul !!
 
Nu har jag placerat mej gött i soffan iaf för att snart se på favvo programet Sveriges mästerkockar.. e ju inte alls många gånger kvar nu ( !!
Noel har somnat och gjorde det precis i lagom tajming runt halv 8 så jag hann fixa till lite mat här nu innan.. gött när de finns rester kvar i kylen som man bara kan värma på haha!
 
 
Han fick va liite påsk gubbe idag iaf.. kanske blir mer i helgen.. får la se :) Han e iaf otroligt stilig i sin fna rock tycker jag ! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback