Happy!

Idag har det varit en förbannat bra dag ska jag säga er:) Redan när jag vakna så kände jag att denna dagen kommer bli bra. Upp tidigt idag iaf för att åka in till Borås.
Jag och Noel drog iväg strax efter 9 tiden.. Noel fick hänga på högskolan å va lärar assistent åt sin morfar medan jag gick till adecco.. va visst ingen "slut interjevu" utan de va bara att skriva kontrakt direkt ;D Jag och en annan tjej blev dom utvalda av 15 pers på grupp interjeuvn på arbetsförmedligen förra veckan. En mkt trevlig tjej, så kul att man vet att man ska jobba med någon som är roligt och går att prata med :)
Så ja nu är jag med jobb igen.. lager igen, precis som jag ville.. bra betalt oxå, 25 kr mer i timman än mitt förra jobb på blåkläder ;) Så de e ju gött! Heja mej ! ! 
 
Sen blev de lite lunch på stan med morfarn, sushi önskade jag å det blev de.. gott gott!!
Noel va lycklig för han haftt fått välja en liten leksaks bil på BR innan vi gick och åt ;P
Efter lunchen tog vi bilen och styrde ut mot Sandared för å leka me våra fina vänner Teresa och Liam.
Pojkarna brötta på bra så de lät som huset skulle rivas.. sen blev de lite ute lek me fika och lekplats :)
 
Väl hemma blev de dax å laga middag å fixa lite. Sen åkte vi ut och kolla vart mitt nya jobb låg å de ska jag nog lyckas hitta imon oxå;)
Mina älsklingar har åkt till S föräldrar för å sova där då vi inte har någon dagis plats här i ulricehamn ännu så han ska få leka me farmor i veckan.. tur vi kan få lite hjälp iaf dom dagarna då hon inte jobbar :)
 
Så a de e bara jag och Rocky hemma.. vi ligger i soffan och kollar på Csi nu och sen blir de nog att krypa ner i sängen å försöka sova så man orkar upp imorgon :)
 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid säger:

Ja här är det med från dag till dag. Vissa kvällar är han jättetrött och andra jättepigg, vid samma tid. Så därför vi funderat på om dom väcker honom ibland och ibland inte. Fast sen vet man ju själv att man vissa dagar är tröttare än andra.. Men jag tror absolut på att kortare vila kan göra det enklare på kvällen!

2012-11-16 | 21:14:17
Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback