Bullens dag!

Idag har min facebook och istagram bombaderats av bilder på kanelbullar ! Har vi ätit några bullar? Svar nej!
Stod och smyg tittade lite på dom nybakade bullarna dom doftade över hela willys när jag var och handla innan, men nej dom fick stå kvar där och dofta och bli köpta av någon annan ist :)
Jag fick pussa på våran egna lilla bulle här hemma ist.. Noel.. fast han e inte så bullig längre.. har sprungit av sej de mesta babyhullet :p  Men en kladdkake muffins fanns de ju kvar och äta här hemma sen igår då vi hade Noels farmor på besök :) Så de fick ersätta den där förbannade jävla bullen som ändå hade vart ganska så god nu med ett glas kall mjölk!!!
 
Hej på er förresten.. som vanligt länge sen.. eller a la ju in ett litet test inlägg me mobilen häromdagen, men antar att de inte giltas ;)
Men nu har vi ju internet här hemma.. två tummar upp till bredbandsbolaget som sa att de kunde ta upp till 5 veckor innan internet va överflyttat från min gamla lägenhet.. vi han bo här i 5 dagar då vart det igång ;)
För aa vi bor inte kvar i borås länge utan nu bor vi i ulricehamn.. det jag sagt flera gånger att jag aldrig skulle kunna tänka mej och ska vi bo ihop så får de bli i mitten av B och U.. men sedär ja, nu bor vi här iaf;p Dock blir de väl mitt emellan sen när de är läge för hus :)
Men vi bor iaf i en jätte mysig lägenhet nu och vi trivs redan :) Börjar komma mer och mer iordning ,men det är en bit kvar, endel hyllor ska upp och sen ska vi iväg till ikea och fixa lite mer grejer :)
 
Jag är iaf förbannat jävla lycklig för vårans son skull som nu får ha sina föräldrar levandes ihop under samma tak. Å inte bara för hans skull utan för min och S skulle oxå såklart. Älskar dom båda ♥
 
Nu ska jag ivänta csi och sen blir de sängen för att sova.. typiskt att vi inte fått upp teven i sovrummet än, hade hellre legat där inne just nu ;p
 
Våra fina pojkar!
 
 
 
Vi hörs !

Kommentarer
Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid säger:

Haha dom kommer nog dit med:)

2012-10-06 | 12:02:33
Bloggadress: http://hannaz.se
Johanna - Life by Me säger:

Grattis till ert nya boende! Har ju sett en del av flytten på insta :)

Svar: Tack =) Haha a de händer lite mer på insta än här på bloggen :P
Frida

2012-10-06 | 20:39:18
Bloggadress: http://lifebyme.se
Hanna säger:

Är så glad för din skull mangosyster, fast jag saknar dig endå här i lilla Borås! <3

Svar: Tack knas syster! Jag hör av mej imorgon.. såg att noel hade gjort de till dej idag när jag hitta min telefon sen hahaha.. knäpp unge de där ;)
Frida

2012-10-07 | 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback