Vi vill inte va hemma.

Denna dagen blev inte som jag hade planerat.. men men :)

Vid lunch tid så ringde dom från dagis å sa att Noel e kass i magen =/ Dom vågade inte chansa på att ha honom kvar då de kan vara magsjuka sa dom , å han ville varken äta eller dricka.. min lilla skrutt :(
Han han somnat innan jag hann upp även fast dom försökt hålla honom vaken, han vakna inte när ja bar ut honom till bilen å inte heller när ja bar upp honom till sängen.. trött kille!
Sen sov han i nästan 3 timmar, jag själv passade på att städa lite här hemma.. lika bra å passa på när man faktiskt fick lite extra tid mitt på dagen för de :)
När Noel vakna så vart de en glad å pigg kille som både käka å drack som vanligt å inte har han bajsat något här hemma... suck!!  Å nu måste vi ha honom hemma i minst 48 timmar... lite irriterande då han faktiskt mår bra å har haft lite krångel me magen ett bra tag nu.. jag tror iaf inte att de är magsjuka då han itne visar några tecken på de alls.. men men... ja vi får väl hålla hos hemma ifrån dagis imon å torsdag..å till helgen e de ju pappa helg så Simon tänkte hämta honom på torsdag å ha honom hemma på fredag oxå :)

Vi gick iaf bort till mamma en sväng innan ikväll där hon hade lite mary kay party.. jag hade hoppats på att mitt smink hade kommit, men de hade det inte :( Hoppas på att de kommer i veckan.
Vid 20 i nio påminde min syster om att de va desperate på tv ikväll.. då blev de fart på benen haha.. 3 min över 9 satt jag i min soffa å kolla hahaha.. så ja vi gick väldigt fort hem då de brukar typ ta 30 min å gå hem :p
Vid första reklam pausen kröp ja ner i sängen me Noel å han sten slocka direkt :)
Så nu har ja myst ner mej i soffan en stund framför teven.. käkat lite sen kvällsmat åså :)

Beställde precis en sångpåse ifrån Libero.. någon annan som har den?  Hade så mkt poäng så tänkte att de va dax å faktiskt beställa något.. hade nåt på 2000 :)
Hoppas Noel tycker den är kul iaf :) Tänkte först tagit pyjamasen bara för den e så söt, men de får de bli nästa gång. Kändes som sång påsen va roligare :)

Jaja de får la bli sängen strax iaf även om man inte behöver gå upp lika tidigt imon..



Trött kille på väg hem från dagis.. fick sina kläder i en soppåse då blöjan hade läckt =/



Min lilla pussgurka ♥



Kommentarer
Carin säger:

Hej :) Antar att det var acarolinas blogg du syftade på, brukar inte kommentera så mycket annars ;)



Nu bor ju inte jag i Borås, utan strax norr om Göteborg (Lerums Kommun), men vi har möjlighet att välja vart vi skall föda, eftersom att det alltid är sådant tryck på Östra/Möldnal. Så vi blir rekommenderade att åka till Borås :) Har dessutom hört massa bra om Borås FL/BB. Så det bådar gott :)



Åh, natten mellan 3 - 4 övertidsdagen alltså, det blir det ju för mig inatt. Då kanske det finns hopp trots allt ;)

2012-05-09 | 08:40:30
Bloggadress: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback