Träning

Idag kom jag äntligen iväg på träning igen.. inte vart på gymmet sen i fredags.. e ju inte alls lika lätt nu när man jobbar, men de går om man vill :P  Tur ja har syrran som tjötar me mej emellanåt :p Idag körde vi cykel å Cxworx, de hade vi aldrig kört innan, brukar ju vara core där innan.. men de va helt okej, jobbigt precis som coren :)  Va mage, rumpa å rygg , så kommer säkert gå på de fler gånger :)


Har varit lika underbart väder idag oxå.. de e då de e lite surt att jobba hehe.. men passade på att sitta ute i solen på rasterna iaf :) Å ja å Noel va ute en sväng innan oxå, tog en promenad bort till affären å handla lite å sen satt vi utanför huset på trappen och käka en glass :P

Va mormorn och moster Sandra som kom och va me Noel medan jag träna :) Han hade somnat men tyvärr vaknat igen.. han sover lite halv oroligt nu när de e så varmt.. men blev bättre sen när jag kom hem igen, men han fick sova i min säng nu å så har jag ställt upp en fläkt i fönstret som blåser mot sängen å när ja drog igång den så tog de faktiskt inte många minuter innan han somna så de hade säkert me värmen att göra att han hade problem me att somna.


Nu ska jag gå och borsta tänderna å sen krypa ner i sängen å kolla lite bb innan de blir sova.
Imon ska de oxå bli sol så de hoppas vi stämmer, å då blir de lekplats häng en stund direkt efter dagis.. å sen ska vi ju upp till madde en sväng på kvällen för mary key fot bad :) haha


Hoppas ni har de lika soligt å gott som vi har de här i Borran :P





Kommentarer
Elin - Mamma till My säger:

Så härligt med sol! Skit bara att man har pollen! :P



Jo, man vet ju själv hur svårt det är att sova när det är varmt, usch"

2012-05-03 | 13:10:55
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback