När livet är som bäst!

Oh en sån dag som vi har haft dag kan jag leva på lääänge!! :)  Så himla bra har vi haft de !

Dagen börja me att gå upp tidigt och vara på jobbet kl 6. Inte så jobbigt som de låter faktiskt hehe! Dagen rullade på ganska så fort där iaf :)  Vid 12 var de dax att gå hem,  åkte och köpte thai mat och sen följde Frida me hem till mej en sväng. Blev att vi käka lunch ihop å sen tog jag hand om den tråkiga monster disken vi hade här hemma.. blä! hehe

Vid 2 tiden fick jag äntligeh min lilla toker igen!!! Åh så underbart de va när de kom in en liten kille som sprang rakt i min famn och kramades!!! Älskar när han gör så hihi! Å för en gång skull va han jätte mammig när han kom hem, annars brukar de ju vara pappa som gäller när han kommer hem, men idag var han riktigt mammig å ville vara på mej hela tiden hihi :)

Byte om till lite svalare kläder då vi har sommar värme här idag!! Underbart som tusan!!  Traska bort till knalle en snabbis för skulle kolla på ett linne på hm till Noel, dock fanns inte det som jag ville ha, men inte gick vi tomhänta där ifrån ändå haha, går de ens ?; )  Ne de blev 2 andra linnen, en heldress å ett par skor, skorna hitta vi faktiskt på rea :)












Sen tog vi en snabb glas på donken :) Sen traska vi hem i den varma solen! Gick bara in och hämta lite grejer och sen hoppa vi in i bilen och styrde den upp mot morfarn :)



De blev att direkt gå och leka på lekplatsen. Noel blev självklart super glad för detta och tog sin spade och traskade uppåt mot lekplatsen som ligger precis ovanför pappas hus, helt perfekt :)  De blev en massa gräva och sen åka ruschkana som e väldigt kul nu, nu klarar han ju av att gå upp för trappan å sätta sej på rumpan å åka ner helt själv så de slipper jag vara me på nu hehe :) Hade en jätte söt film på honom när han gjorde de, men den finns inte kvar i mobilen av någon konstig anledning efter att jag förde över den till facebook, men den ska ju inte försvinna i mobilen för de :S
Kan man bli sötare?! hihi


Tog lite bilder me pappas kamera oxå, men hade inget minne med mej så får dom imon ist :) Men blev inte så jätte många då batteriet tyvärr dog i den.. men tänkte låna den lite i helgen ist :) Dock verkar de som de ska va regn då :(
Därför får mobil bilder duga i detta inlägg :)



Inte lätt å få en bild ihop me denna pojk haha.. roligare å stå bakom å gräva lite me spaden på mammas axel ;)


Hoppa studsmatta me morbror va kul :)


Noel tycker sin morfar e ganska häftig när han kommer på sin motorcykeln.. men han börja grina när han fråga ifall han ville åka med haha :p



Nu ligger jag i sängen och halv kollar på big brother å ska strax sova så man orkar med ännu en arbetsdag, imon en vanlig sådan.. va sjukt gött å sluta 12 idag ju hehe ;)  Detta inlägg påbörjade jag vid typ 8 tiden.. vadå seg? :p
Tyvärr har de ju mest blivit bara ett långt inlägg per dag eller inga alls.. men men.. så ere nu :)


Kommentarer
Elin säger:

Tack! :)



Mysigt med kramar när han kommer hem. Då värmer det i hjärtat. :)

2012-05-02 | 08:15:51
Bloggadress: http://baksakens.blogg.se/
Elin - Mamma till My säger:

Såna där dagar är extra härliga! :D



Soliga kramar!

2012-05-02 | 09:50:05
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback