Mycket bättre!

Nu är snart vanliga lilla toker tillbaka :) Nu har han inte haft feber sen i onsdags morgon , så nu hoppas vi inte den kommer tillbaka... näsna rinner dock som en liten öppen kran fortfarande, men han är iaf inte sjuk längre :) Utan pigg å glad å röjer runt som den lilla galning som han är.

Vi har än så länge haft en lugn dag på våran lediga dag.. gud så skönt me lång helg :)  Vi ska strax åka upp till farmor å görfar å äta kalops :) Lyx å få färdig lagad mat på sin lediga dag ju :D
Sen har vi inte så mkt mer planer idag... ikväll kommer farmor å görfar hit ist då görfar vill se malmö - elfsborgs matchen som vi kan kolla live via internet å koppla till teven! Själv funderar jag på att kanske smita iväg å träna lite medan Noel leker me farmor ;)

Sen är de fullt ös resten av helgen, imon blir de vårmarknad å lite sånt.
Lördag åker ja tidigt till gbg å shoppar me lill sis Hanna å sen ska vi på kalas för kusin jakob som fyller 6.
Å på söndag är de dop för fina Rebecca! :)  Å som de ser ut nu så ska de bli soool me 22 grader.. så de hade ju vart riktigt lyckat isf !


Nej nu ska jag dra igen då min son har hittat min gömda choklad kaka!! Prova den nya 70% chokladen me kokos, suuuper god!!! :)



Gör skoj att åka hissen hos farmor ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback