Lite sent..

oj då de blev vist lite sent idag... vid denna tiden borde ja ligga i sängen me lampan släckt å va på väg å somna eller redan sova faktiskt hade vart ännu bättre!
Men får skylla mej själv haha... Ja somna jämte Noel innan å då blir allt förskjutet.
Simon ringde å väckte mej vid halv 9.. skulle då gå upp å fixa mat tills imon.. men skulle bara blunda liiite till.. sluta me att jag vakna kvart över 10 ist haha! Vaknar iaf till fina sms ;D

Blev att slänga ihop lite mat iaf som jag även åt lite av nu då jag inte käkat nåt mer än fika hos mamma sen jobbet. 
För idag är nämligen ingen vanlig dag utan de e våran mamma/mormors födelsedag!!! Idag fyller min älskade mamma 50 år men ser inte ut å va en dag över 30 hihi ;)


Så himla fin på denna bild!!:)




Så idag har vi vart hos mor å fikat efter jobbet :) Massa god fika å Noel va hel nöjd ;p



Noel lyckades hålla sej vaken hela promenaden hem å somna gott efter lite välling i sängen.. å ja även mamman då haha ;)  Tur jag har nån som ringer å väcker mej både på morgonen när jag ska upp å på kvällen om jag råkar somna ;)
Just nu känns de sådär äckligt bra.. sådär bra så man nästan stör sej på de själv!  Jag e  glad i er båda två!! Tänk va fort livet kan vända.. å ja ibland lyckas de verkligen vända till de bästa :)

Nu ska ja gå å lägga mej i sängen igen å hoppas på att kunna somna igen :)



Kommentarer
Hanna säger:

Å så glömmer du väl inte bort att du har världens bästa lillasyster som saknar din konstigs humor å roliga sällskap ibland..?:)

2012-05-29 | 23:29:40
Caroline säger:

Sv: Viggos skor är köpta på H&M :)

2012-05-30 | 23:13:41
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Måste ju säga att din mamma är minsann en riktig pingla! Hoppas jag också ser ut sådär när jag är 50!

2012-06-05 | 20:47:23
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback