Kanon!

Ligger nersjunkten i soffan å känner mej hur slö som helst :p Matkoma å trötthet haha! Kollar på big brother iaf.. dock missat hela veckan.. mån å tis va vi ju inte hemma å S har inte kanal 11 å sen hann ja inte kolla dom andra dagarna heller här hemma :p

Vi har iaf haft en toppen helg.. en riktigt sommar helg har de ju varit.. vädret kunde inte vart bättre.. de gillar vi:)
I fredags åkte jag iaf bara hem å packa ihop lite grejer efter jobbet å sen direkt till uhamn där ja hitta två sovande pojkar:p 







Dom fick sova en stund till iaf å sen blev de att åka å handla lite mat åså. Till kvällen blev de grillat när toker hade somnat.. S fixa å ja satt mest å njöt av den sista solen å ett glas vin;D Fredags lyx för mamman!
God mat å perfekt sällskap blev till en toppen bra fredag kväll.



På lördagen vart vi sega å tog ett bra tag innan vi kom iväg å gjorde något :) Tillslut så åkte vi iaf ut till Noels farmor å farfars stuga å njöt av vädret å lugnet där. Hans faster å gudfar var där oxå:)
Noel hade toppen kul som fick springa omkring bäst han ville där på tomten å fick massa uppmärksamhet av alla.





Kvällen bestod av grill rester från dagen innan, ett par cider å mys å film i soffan:)

Idag har vi haft en lugn dag. Sega på ganska bra där hemma tills vi äntligen tog oss ut på en promenad ner till parken då Noel fick leka av sej lite..eller a han va ju inte den enda som lekte utan han har två tokiga föräldrar oxå haha!
Sen hem å ge toker mat å vila lite tills vi tillslut va tvugna å bege oss hem för att ordna inför att gå tillbaka till den tråkiga vardagen imorgon å pappa S skulle till garaget å fixa en bil innan han ska jobba inatt.. duktiga S :)


Å ja tillslut till de alla spekulerar å frågar om just nu,  är de Noels pappa jag träffar?
Egentligen var de inget jag hade tänkt ta upp i bloggen än då de visst finns vissa personer som är här inne och snokar som jag inte trodde eller ens vill ska vara här inne.. men men de finns gott om nyfikna personer! Men e skiter jag i nu... så ja svaret är Ja, de e Noels pappa Simon jag träffar igen!
För ca 2 år sedan vart alla kaose kändes de som och jag stängde av precis allt jag hade inom mej å trodde aldrig dom känslorna jag stängde av skulle kunna väckas till liv igen.. .men jodå de gick vist ;) Kanske stämmer uttrycket gammal kärlek rostar aldrig.. vi får väl se ;)  Allt känns väldigt bra just nu iaf.
Så ja nu vet ni de iaf !



Kommentarer
Hanna säger:

Åh vad jag är glad för din skull min kära syster! Bara du inte flyttar till uhamn å dissar mig ;) pusssssss<3

2012-05-27 | 22:59:02
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
Katarina o milo säger:

hur kmr d sig att du inte lösenordsskyddar om folk läser som du inte vill ska läsa? :)

2012-05-28 | 08:12:20
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Angelica - Mamma till Moa säger:

Va roligt för er. Känns de rätt så go for it <3

2012-05-28 | 09:25:27
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Caroline säger:

Va roligt att ni hittat tillbaka till varann! :)

2012-05-28 | 21:58:08
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Lina säger:

Men åh va kul!:) jag har haft mina misstankar;-) hoppas du inte räknar mig som snokare hihi. Btw så saknar

Vi er!



Kramar<3

2012-05-29 | 21:00:24
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Elin - Mamma till My född - 11 ♥ säger:

Men vad roligt att du träffar S igen! :) Kul för Noel också! :D grattis o hoppas det känns underbart för er alla!



Kram

2012-05-30 | 21:18:38
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Himla roligt om ni hittar tillbaka! =)

All lycka till Er!!

Kramar!

2012-05-31 | 12:08:08
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback