Hej hopp!

Idag är man uppe längre än igår iaf hahaha.. va väl dock inte planerat å somna så tidigti går.. ja somna när jag natta Noel, å sen vakna jag vid lite efter 10 å kände att nä ja kan lika gärna fortsätta sova :P
Så ja snacka om att vakna upp utvilad idag ;D

Vi åkte iaf upp till farmor innan å käka som jag skrev.. mums!  va kvar där ett tag å sen hem å busa här hemma ist:)
Sen har de vart fotbolls kväll här, farmor å görfar skulle ju komma ner å då kom även pappa å bror ner oxå :)
Jag gick dock bort å träna ist hehe.. man bränner inget fet av å se andra människor träna på tv höhö ;)
Så blev att gå upp för på bandet idag å sen 30 min core!

Nu har jag precis kollat på gårdagens repris av bb å inväntar nu dagens avsnitt ist ;)



Man måste ta en powernap när man busar en massa;D


Åka bilen upp till farmor :)



Fotbolls gänget haha :P
Noel e gömd men han sitter där nertryckt i soffan han oxå jämte en av sina favoriter, morbror Jonathan :D


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

okej tack för tipset! :)

2012-05-17 | 22:26:05
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Jenny säger:

Ja fy det är helt sjuk va svårt det är. Finns ju ingen som är exakt det man vill ha. Men jag hoppas att P&Ten ska bli riktigr bra. Va väldigt emot att ett barn får sitta"under, bakom" men har hört många som är skitnöjda. Väl värt att prova.

Antar att du menar brio spin? Det va jag riktigt nöjd med. lite och smidig.

Ja jag blev riktigt ledsen men när jag satte mig och kollade igenom mobilkorten så hade jag mer kort på henne än jag trodde, så fanns det ju lite på fb och bloggen också så typ bara förlossningsbilderna som är borta, Tråkigt men bara att gå vidare.

Allt bra med er?

2012-05-18 | 14:04:13
Bloggadress: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Mandy & River säger:

haha, ja visst är det jobbigt? :) Jag hann inte ens utanför dörren innnan jag hade tagit av mig sjalen haha :P

2012-05-18 | 19:58:56
Bloggadress: http://mandyyss.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Du är så duktig med din träning!

2012-05-22 | 19:38:53
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback