God natt bloggen!

Nu är de dax å krypa ner i sängen.. som vanligt varken haft tid eller ork till  å skriva här inne idag :)

Dagen har varit väldigt luugn iaf :P  De blev ju vin å utgång me Frida igår iaf.. riktigt trevligt hade vi.
Allt från förfest här hemma hos mej, till en tråk fest på sjöbo , till dans å cider på krogen till å plötsligt hamna på ett hotell rum på scandic hotell haha.. som sluta me godis å cola i lobbyn för vi sura att dom inte kunde sätta på bubbel poolen eller servera alkohol kl 4 på morgonen hahaha!!  Så dom trösta oss me godis ist haha!

Runt 5 tiden vart jag å frida hemma hos mej igen iaf å kan säga att de tog inte många mintuter innan jag sov iaf haha! :P
Därav en lugn dag idag... mest legat å kollat på serier tills toker kom hem i eftermiddags :) Efter en stund så drog vi upp till pappa å dom där de bjöds på grillat.. mums! Fick äntligen ut alla bilder ur kameran oxå :D
Åkte sen förbi en snabbis hos snälla farmor som ordna en matlåda till mej till jobbet imon så jag slapp laga mat ikväll :p

Nu ska jag se slutet av big brother å sen dax å sova så man orkar upp till nya jobbet imon :)












Min tuffa toker :)


Helt okej å dricka cola dagen efter :p



Kommentarer
Johanna - Vinn presentkort! säger:

Vilken cooling! Både du och han :)

2012-05-13 | 22:24:08
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Caroline säger:

Hahaha, du verkar ha haft en händelserik utekväll ;)

2012-05-14 | 00:55:23
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback