Fredags myser

Äntligen fredag , eller vad brukar man säga ? :)  Dock är de som vanligt här att de inte blir någon riktig fredag då de blir övertids jobb imon.. MEN det är iaf sista gången :D På nelly iaf hihi... Kände att jag lika väl kunde jobba då Noel inte är hemma å dessutom blir jag ju ledig på torsdag + kläm dagen nästa vecka nu när de blir nytt jobb :) men blir iaf inte någon hel dag utan jag kör på mellan 9-15 så de känns helt okej.. får ju sällskap av Frida oxå :)

Idag blev de ett pass bodypump me syster å Annelie :) Duktiga tjejer ! 
Å nu sitter jag ner myst i soffan å fredags myser för fullt me massa gott å kollar på big brother.. de är bröllop i dagens program å mesen själv sitter självklart här å lipar... ja va en lipsill redan innan jag vart gravid.. så vet faktiskt inte riktigt vad man kan kalla mej nu efteråt , för jisses ja kan typ lipa till vad som helst haha!! :P

Idag la vi även in så jag å Frida får personal rabatt på nelly..toppen tycker vi :D Så ja hopppas på att kunna mysa ner mej i mitt nya inköp nästa helg ;)






Kommentarer
Caroline säger:

Personalrabatt låter ju inte helt fel! Beställ lite tjockis kläder till mig tack ;)



Jag blev så sugen på grönsaker och dipp när jag såg bilden på ditt gotta att jag var tvungen att fixa eget! Så nu sitter jag här och mölar fast jag egentligen var påväg att lägga mig, hahaha.

2012-05-11 | 23:28:53
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Theodora säger:

MMmmm så gott det såg ut!!

Hoppas din fredag blev kanon och att helgen blir minst lika bra!

KRAM



(PS. Tack för dina fina ord på min blogg, värmer genom hela kroppen! )

2012-05-11 | 23:50:44
Bloggadress: http://theodora.nu
Sophie säger:

Mamma var ju med på förlossningen av William därför vill både jag och sambon att hon är med denna gången också. För att hon var helt fantastisk som stöd för oss båda men också för att vi vill att hon ska få vara med på en lite mer glädjefull (förhoppningsvis) förlossning :)

2012-05-12 | 08:20:17
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback