Det finns snälla människor oxå!

Hhahaha ja men vi gör väl ett tredje försök me detta inlägg då.. jag skrev faktiskt klart de, men självkalrt hade jag ju blivit utloggad å fick logga in igen, å då tänkte jag ju inte på att texten jag skrev inte fanns kvar ;)

Haha att jag alltid ska glömma av att jag börjat skriva här.. detta skrev jag alltså vid 2 tiden idag, men gick sen å gjorde något annat å totalt glömde av datorn haha.. men jaja går la bra å publicera de nu oxå då ;)

Här sitter jag med ny målade naglar och försöker att inte kladda runt me de överallt haha! Så håller mej här vid datorn en stund försäkerhets skull ;)
Noel ligger och tar en en powernap, men ska nog väcka honom snart, inte bra ifall han sover förlänge så han e uppe förlänge ikväll när de e dagis imon igen. Men  vill inte att han ska vara för trött heller när vi ska åka på kalas snart.. men han har iaf sovit en timma nu :)

Vi vart borta i knalleland innan och shoppa presenter till födelsedags barnet Liam som idag blir 1 år ! :D
Så det är till honom vi ska åka och fira  :)  Vad han får kan jag kanske visa sen när vi kommer tillbaka hem..eller iaf en sak av dom, den andra är redan inslagen å ligger nere i vagnen fortfarande.
Noel lyckades fjäska till sej 3 saker han oxå.. eller var de kanske bara hans mamma som ville att han skulle ha dom haha ;) Blev iaf 2 t-shirts å 1 linne.. de linnet vi leta efter förra gången vi var på Hm men då fanns de inte i hans storlek, men nu gjorde det ! :D

När vi vart i knalleland så upptäckte vi att snutten va borta som låg under vagnen..typiskt!! De va hans fina Alfons snutte.. så den trodde vi inte att vi skulle få se mer... men sen när vi traska hemmåt så - satt faktiskt alfons å vänta på ett fönsterbräde, om vi blev glada!!! :) Så ja de finns faktiskt snälla människor där ute :p
Sådär ja, där fick ni de spännande avslutet på denna historia   ;)
Lite trött i skallen kanske ;P

Kommentarer
Katarina o milo säger:

Du glömde skriva klart det :)

2012-05-06 | 21:27:26
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
Hanna säger:

så...?

du kan ju inte bara sluta mitt i meningen knasboll :)

2012-05-06 | 21:30:28
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT säger:

Tänkte bara tipsa om att vara med i min tävling, där du kan vinna ett par valfria barnjeans från Name it. Avslutas imorgon 7/5.

Tävla via länken.



http://sandrasblogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfria-jeans-fran-name-it.html#comment

2012-05-06 | 23:00:23
Bloggadress: http://sandrasblogg.se
hanna säger:

Åh tack! Så som jag satt spänt hemma och bet på naglarna för att få höra slutet;)

2012-05-07 | 17:08:44
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback