VILL!!

Gud vilken slö dag vi har haft idag.. för slö!!  Finns alldeles för mycket energi kvar som måste göras åt på något vis.
Vi har nästan bara vart hemma idag.. blev en sväng bort till affären innan bara , men de räknas ju knappt :P Noel fick gå halva vägen dit bort själv, gör stolt.. hade väl säkert orkat hela om de inte vart för att efter halva vägen så var de en grävmaskin på andra sidan stora vägen, å där va vi ju tvugna å stå å glo a ja vet inte hur länge haha.. tillslut trött jag å han fick åka vagn under protest ;)
Min son har verkligen blivit helt såld på grävmaskiner och traktorer just nu, där efter kommer de bilar och lastbilar haha :)  Så ja motorintresset har han verkligen ärvt av sin far ;)


Sen kom gudmor Marie på besök en sväng, vi tjöta å drack hallon å blåbärs smoothie =) Noel va en riktig liten mes å va helt plötsligt jätte blyg haha.. gör mammig va han :)
Men sen verkade han trött igen, trotts sovmorgon till halv 11.. mhm... så vid 20 över 2 sov han igen å sov fan till 20 över 5!!!!??? haha
Även jag hann vila en stund me han.. vilket jag egentligen inte hade behövt, men de va så mysigt :P

Därav massa enerig kvar just nu..ville gå gääärna gått på bodypumpen idag, men den va full =/
Så funderar starkt på att gå och spinna 60 min halv 8 ist :P E gör sugen så de får nog bli så hehe!
Noel kommer ju säkert va pigg ikväll så han kan säkert va hos sin mormor en timma.. behöver ju ändå åka däråt för den där jäkla filmen som ska in på bibblan :P


Två gamla godingar som e me i de nya bodypump passet !! ;D De e klart man blir tränings sugen!!

Manian – Ravers Fantasy - Manox Radio Edit

Voodoo & Serano – Blood Is Pumping



Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Men jisses vad han sover!

Här är det oftast morgon vid sex... gillas inte av mamman kan jag säga!



Ja, jag hoppas det fortsätter att gå bra på dagis. Så öänge jag är där är det inga problem, men det kan bli jobbigt för honom när vi ska prova att lämna en stund... vi får se.

2012-03-20 | 20:32:37
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan säger:

Åh jag vill med träna mera! Fattar inte vad denna sjukan kom ifrån. Mådde toppen igår!

Heja dig!

2012-03-20 | 20:48:07
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback