Vårjacka.

Sådär då va gymmet avklart för idag.  Ja kom på att de är ganska så positivt att dom har tv apparater på gångbanden å på crosstrainers,  för jag skulle egentligen bara göra en uppvärming på 15 min, men jag totalt fastna i ett tv program å va tvungen å forsätta kolla så där stod jag å trampa å svettades i 38 min ist haha.. tyvärr fick jag inte se slutet på programet ändå för core passet hann börja :P
Oh va ja gillar de passet.. magträning på högnivå å de går så jäkla fort, e ju bara 5 låtar då de e 30 min :)


Nu har jag precis duschat å tänkte ställa mej å börja me middagen å invänta den lilla herren :) Tänkte steka upp köttfärsen som låg i kylen, så får nog bli köttfärssås, de e ju gott å enkelt å frysa till Noel :)

Vädret är fortfarande på topp å hade de vart lite löv på träden så kunde man lika gärna tro att de va sommar ute me den solen å himlen som är nu å vart idag :) Jag gick i 3/4 byxor bort till gymmet å frös varken dit eller på vägen hem utan de va behagligt ute.. snälla våren stanna här nu!! :)
Hoppas vi får fler såna här dagar till veckan :D

Men egentligen skulle detta inlägget handla om Noels fina vårjacka som vi fynda för ett tag sen haha! Men av säljsidorna på fb faktiskt.  Helt ny jacka från lindex me lappar kvar i en riktig Noel färg! ! Kanon fin var den.. kostat 300 kr å vi fick den för 150 me frakten :)
Så ja nu vill vi ha mer vår, så vi kan använda alla fina vår kläder :)  Slippa tjocka jackor å overaller, bästa perioden e ju när man bara kan slänga på sej en tröja å gå ut!!


Kommentarer
Hanna säger:

Jag följer gärna med på core nästa gång du ska dit! Vilka dagar är det på?:)<3

2012-03-11 | 17:51:11
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/
ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥ säger:

sv: det har gått i perioder för mig.. ett tag var jag galet trött på att vara hemma och ett tag ville jag aldrig börja jobba igen.. nu känner jag varken eller.. det blir nog bra med lite rutiner.. =)

2012-03-11 | 19:53:05
Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor säger:

Superfin!



Vi har också en skaljacka+byxa och ett par till galonbyxor, men det kan vara bra att ha lite olika, något kommer säkert alltid att lämnas på dagis också :)

2012-03-11 | 19:57:45
Bloggadress: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback