Vår på riktigt?

Idag kan man verkligen säga att de varit vår...så jäkla skönt!! Man har lixom bara gått runt å njutit hela dagen lång : ) Är våren här på riktigt nu ? :)

Det blev  som jag skrev innan att vi traskade till stan :) Morfarn ringde när vi vart på väg ner, just då stod vi och kollade på post bilarna, Noel fastnar alltid där haha!  Han gick hela vägen bort till knalleland själv, sen blev de tvångs åka vagnen då vi aldrig skulle kommit till stan annars :P
Va hur skönt som helst att gå ner, fick till och med ta av mej jackan å gå i tre kvarts tröja ner å så varmt å skönt de var,  vart närmare 20 grader i solen idag : )

Vi möte iaf morfarn i stan och  Noel blev glad att slippa vagnen igen och få gå :)  De blev en lunch på subway idag, första gången jag käkar en sån macka, å de va ju riktigt gott :)
När morfarn skulle tillbaka och jobba så gick vi till åhlens och köpte såpbubblor, de har Noel aldrig fått testa innan.  Där möte vi även upp mormorn + pojkvän,  Noel fick ett par strumpor av mej å ett par av mormorn bara för denna veliga mamma inte kunde bestämma sej å bara ville köpa ett par haha :)

Dom följde sedan me oss till parken där Noel fick leka av sej. Dock va inte bubblorna speciellt intressanta.. kolla typ 2 sekunder å sket sen i dom totalt haha, så får testa en annan gång igen :)
jag och Noel blev kvar en bra stund även efter mormorn och F gick :)  Noel tyckte de va super skoj, å grävde en massa i sanden, så han höll sej mest i sandlådan hela tiden, han har verkligen fastnat i de där me å gräva i sanden nu :) Så tror att någon kommer bli väldigt glad nästa gång han ska leka me flickvänen Agnes, för jag vet nämligen att de finns några överraskningar hos dom hihi ;)
Sen åktes de en massa ruschkana ? Vart tog rädslan vägen lixom ? Fick han mersmak efter åket me pappan igår kanske ? haha.. Han va iaf hur lycklig som helst, dock tröttna mina armar efter typ 20;de åket haha!

Noel började bli trött iaf så började röra på oss ist å tog inte så jätte lång tid innan han sov :)
På vägen hem stanna vi på skopunkten igen då vi hade kollat in lite skor där innan vi gick ner till stan.
Rådfråga lite med hans pappa, men han litade helt på mej å min smak skrev han hehe, så jag fick välja vad jag ville så fixa han pengar sen:) Bra deal tycker jag höhö!
Noel fick iaf 3 par nya fina vårskor. Perfekt att ha nu när de snart är dagis dax! Lägger in bild på ett eget inlägg sen ist.

Blev en snabbis hem för att sen bege oss till morfarn och lämna av Noel och plocka upp en syster. Vi åkte och körde ett bodypump pass,  jobbigt men kul. Sen hem till dom igen där vi blev bjudna på en god kyckling grej.. mums :)

Nu har jag precis kollat på idiot programet big brother, och tycker dom gjorde helt rätt i att slänga ut sipan, de var väl på tiden !! Pinsama människa!!!
Sitter även å trackar min syster på fb me massa länkar på massa snygga converse skor som vi både nu sitter och dregglar över ;) Fanns huuur många som helst som vi skulle kunna tänka oss på våra fötter haha.


 

Åka till mofarn :)

 

Vadå är jag smutsig?


Kommentarer
Sara ceder säger:

Men jösses så söt han är i sin jumpsuit, så man smälter!! <3

2012-03-24 | 08:16:09
Bloggadress: http://saraceder.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Milo älskar såpbubblor! Kul, för jag hade tänkt skriva det på bloggen igår, men missade bilden haha



BP tänkte jag med kört men bangade.. duktig du är!

2012-03-24 | 08:17:14
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se
hanna säger:

tänk vad bra om vi hade vunnit en miljon på triss eller nåt så hade vi kunnat köpa alla skor haha!

2012-03-24 | 12:08:50
Bloggadress: http://hannaasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback