Underbart !

Åh vilket härligt vårväder vi vaknade upp till idag ! :)   Synd att jag inte har Noel hemma hela dagen idag bara för de.. de är alltid super väder när han inte är hemma haha!
Men vi hann va ute en sväng innan iaf. Han har nämligen åkt på kalas me sin far till sin gudfar :)

Men vi hann va ute å utforska lite innan och ta lite kort.. för vet ni vad.. jag har hittat kamera laddaren som jag trodde Noel hade slängt.. men han hade bara gömt den lite ;) Åh så glad jag blev!!! :D
Vi va iaf ute i solen en stund och Noel fick springa av sej en stund, sen gick vi bort till öb för skulle ha bakplåts papper,  köpte även lite fjädrar å påskägg att ha i vårat ris, snart ere ju påsk ;p
Blev en snabbis in på emmaus oxå där Noel fick ett par lek skor och en tröja :)

Nu ska jag jag strax ta på mej tränings kläder å bege mej till gymmet.. eller a om typ en timma hehe :)
Tänkte köra en stund på gymmet först å sen blir de 30 min core :)
Å sen ikväll kommer min knoddas hem igen.

Redo för kalas :)

 

 

 

Bra skor att springa å leka i 50:-

Å en tröja för 30:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback